fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

תערוכת קלן: אינדיאן FTR1200 בשתי גרסאות

תערוכת קלן: אינדיאן FTR1200 בשתי גרסאות

אסף לביא

צילום: יצרן

אינדיאן חושפת לראשונה את האופנוע המצופה ביותר מהחברה, מאז הציגו את הקונספט מעורר התיאבון, ה-FTR1200, שמוצע גם בגרסת S מאובזרת. האופנוע חדש לחלוטין, בשלדה, מתלים, בלמים, מנוע וכל חלקיו לא מגיעים מדגם קיים, כשהאופנוע הקרוב ביותר ל-FTR הוא הסקאוט, בשל צורת "מיכל הדלק" הדומה וסוג המנוע.

העיצוב, כאמור, שואב השראה מה-FTR750, המתחרה באליפות הפלאט טרק האמריקנית וגם קוטף תארים, ופורש את חזון החברה לאופנוע פלאט טרק לכביש הציבורי.

תנוחת הרכיבה זקופה אך לא מוותרת על יכולות הספורטיביות של האופנוע, עם רגליות גבוהות שמכניסות את הרוכב למוד קרבי.

המנוע החדש, וי-טווין בנפח 1203 סמ"ק, מייצר כ-120 כ"ס ומספק מומנט רב, שימוש בחלקי מגנזיום קלים מייצר מנוע חובב סל"ד גבוהה שמסוגל להאיץ במהירות. השלדה, בניגוד לשאר דגמי החברה, עשויה צינורות ולא יצוקה מאלומיניום. שני הדגמים מאובזרים במזלג הפוך מקדימה וזוג קליפרים רדיאלים של ברמבו הלופטים שני דיסקים גדולים.

מיכל הדלק בעצם ממוקם מתחת למושב, למירכוז והנמכך מרכז הכובד, תיבת האוויר ממוקמת מעל המנוע במיקום המסורתי של מיכל הדלק.

בחלקם האחורי של של שתי הגרסאות תמצאו בולם אחורי יחיד בצד האופנוע וזרוע אחורית מעוצבת. שרשרת הינע מעבירה את הכוח מהמנוע לגלג האחורי. להשלמת מראה מסלול העפר מותקן כידון ProTaper רחב. צמיגי האופנוע פותחו ע"י דאנלופ במטרה ליצר אחיזה גבוה לצד פרופיל המזכיר צמיגי פלאט טרק.

"זאת פלטפורמה מרגשת מאוד בשבילנו, אחרי השקעת זמן ואנרגיה רבים בתהליך העיצוב, זאת הרגשה נהדרת להציג סוף סוף לעולם את האופנועים" אמר ריץ' כריסטוף, המעצב הבכיר בחברת אינדיאן, שהיה חלק משמעותי ביצור ה-FTR750 וקונספט ה-FTR1200.

מבחינת אבזור מצויידים צמד ה-FTRים בתאורת לד מלאה ופנס קדמי יחודי, שקע USB וקרוז קונטרול.

גרסת ה-S משודרגת במתלים מתכווננים מלא קדימה ואחורה, מסך LCD בגודל 4.3 אינץ' עם קישורית בלוטוס, חיישן זווית הטייה, ABS, ברקת אחיזה, ווילי קונטרול ושלושה מצבי רכיבה.

את ה-FTR1200 מסוגל המפעל לייצר גם בגרסה חלשה יותר הניתנת להגבלה לרישיון A1.

האופנועים יגיעו לסוכנויות לקראת אמצע 2019. מהיבואן נמסר שמחיר עוד לא נקבע – אך עומד להיות אטרקטיבי במיוחד.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל