fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70

תם עידן המפרש: מהיום לוחית רישוי קטנה לכל האופנועים

תם עידן המפרש: מהיום לוחית רישוי קטנה לכל האופנועים

כתב: אסף לביא | צילום: יובל מן

לאחר שדווח שלוחיות הזיהוי יוקטנו כבר בחודש יוני, היו שמיהרו "להתארגן" על לוחית קטנה והופתעו כאשר קיבלו על כך דו"ח, על כך הזהרנו. רוכבים רבים כבר עמדו על קצה מושבם וחיכו ליום המיוחל, כעת יוצא מסמך רשמי ממכון התקנים שמאשר את שינוי התקנות לגודל לוחיות הזיהוי, בנוסף ביצענו בדיקה מול משרד התחבורה ומשטרת ישראל בכדי לוודא שאנו לא ממהרים לפרסם את הידיעה – ואכן משטרת ישראל מודיעה שקיבלה את תיקון החוק ממשרד התחבורה וגורמי האכיפה קיבלו את ההוראה לעבוד בהתאם לתקנה החדשה.

גודלה של הלוחית החדשה 17.5 ס"מ על 16.5 ס"מ, גובה הספרות יהיה 4 ס"מ – הקטנה של כמעט חצי משטח הלוחית, למעט הפן הבטיחותי שהביא את מכון התקנים לאשרר את ההקטנה, נהנים הרוכבים מחיסכון מינורי בדלק ודאגה פחותה לשלומה של לוחית הזיהוי, שכן הגדולה הייתה נקרעת, מתעוותת, מתקפלת ונעלמת מהתנגדות הרוח ובאופנועים מסויימים הייתה מפגע ויזואלי.

אנו ממליצים לבדוק היכן ניתן כבר להתקין את הלוחית ולא לגשת סתם למכוני רישוי, שכן עוד מוקדם ורק בימים הקרובים יחלו להנפיק לוחיות קטנות באופן מסודר במכונים. דו"ג חדש יגיע כבר עם הלוחית הקטנה ושאר האופנועים יוכלו להחליף במכוני הרישוי בעלות סמלית.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל