fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

תכירו: KIDOW RIDE

תכירו: KIDOW RIDE

צילום: רונן טופלברג

הבעלים והמייסד של החברה, אורן לביא, בן 43, נשוי ואב ל-3, עלה לישראל בשנת 2010 מארה"ב, רוכב שטח ותיק, הקים את MX טויז ויצר את מותג KIDOW RIDE מתוך המטרה להכיר לילדים את עולם הרכיבה והשטח, כפעילות ספורטיבית חיובית, מחנכת ומשפחתית, תוך חיבור ישיר למודעות לסביבה ותחבורה ירוקה. כל היצור והפיתוח נעשה במושב סלעית

אורן לביא, בעלים ומייסד KIDOW RIDE ישראל: "KIDOW RIDE הוקמה מתוך תחביב אישי שלי, כאשר כרוכב שטח, ראיתי איך נוצרת קהילה שלמה סביב רכיבת שטח, לא רק בקרב הרוכבים אלא גם בקרב בני המשפחות. החלטתי לפתח כלים חשמליים שמתאימים למגוון רחב של גילאים כדי לחבר גם את הילדים לפעילות הפנאי ולהעצים את תחושת האחריות והמסוגלות של הילדים. רכיבה בגיל צעיר מקנה לילדים ניסיון וכושר מוטורי כך שיגיעו לגיל רישיון, יהיו באמתחתם שנים רבות של ניסיון שיביא להעלאת הבטיחות והמודעות לתחבורה. בחמש השנים האחרונות התמקדה KIDOW RIDE בייצור ושיווק כלי פנאי חשמליים איכותיים מאוד לילדים בישראל בלבד ובכוונתנו לפרוץ עם המוצר הישראלי לשוק הגלובלי בכלל וארה"ב בפרט".

צעצועים כאלה לא היו לנו כשהיינו ילדים: KIDOW RIDE, רכבי הפנאי החשמליים לילדים המיוצרים בישראל. מגוון רחב של כלים ממונעים, חדשניים, מתקדמים ובטיחותיים מסוג טרקטורונים, אופנועי שטח ורכב קארטינג. בנוסף אליהם, מציעה KIDOW RIDE ישראל ציוד רכיבה ומיגון לילדים, מחלקת טרייד-אין, שירותי תחזוקה, חלפים ועוד.ל-2019 מקבלים כלי הרכב של Kidow Ride שלדות חדשות עם צביעה אלקטרו-סטטית, מערכות החשמל שודרגו והותאמו גם לתנאי רכיבה רטובי, שיפור במערכות ההינע והסוללות הביא להארכת טווח הרכיבה בכ-20%, הוספת בלמים הידראוליים וכמובן עיצוב עדכני וספורטיבי עם סכמות צביעה חדשות.

5 דגמי הטרקטורונים: ה-410, הקטן ביותר, מיועד למתחילים בגילאי 4-8, עם מנוע 800W, צמיגי 13 אינץ', משקל של 38 ק"ג, ויכולת נשיאה של עד 35 ק"ג, מחירו 4,500 ש"ח; דגם ה-510 מיועד למתקדמים בגילאי 5-10, עם מתלים רציניים יותר, צמיגי טיובלס 14 אינץ'. משקלו 35 ק"ג עם יכולת נשיאת משקל של 45 ק"ג. אפשרות גם לסוללות 48V, מצויד במנוע ניאודימיום קטן וחזק, בדומה לאופנועי OSET, ובו בקרת שליטה מלאה על תגובת המצערת, מהירות הנסיעה והמומנט המופק. מחירו החל מ-5,500 שקל והוא מגיע עם אחריות לשנתיים; דגם ה-612-Z הוא הפופולארי ביותר של המותג מאז שנת 2013. הדור החדש משדרג את כל מערכותיו, משקלו 55 ק"ג ויכולת נשיאת משקל של עד 45 ק"ג. מערכת ההינע מצוידת בסוללת 48V עופרת או ליתיום לבחירה, מנוע ברשלס מתקדם וחדשני המותקן הציר האחורי ומבוקר על ידי בקר מהירות. מחירו החל מ-6,900 שקל; דגם ה-1500-W מהווה קפיצת מדרגה ממשית בממדיו וביכולותיו. הוא מבוסס על שלדה חדשה והוא מיועד לנערים בעלי ניסיון רכיבה מתקדם. מצויד במערכת בלימה הידראולית חזקה עם 4 דיסקים, מתלה קדמי עם בולמי גז עם מכל חיצוני, בולם אחורי יחיד עם מכל גז חיצוני, כולל כוונון גובה מלפנים ומאחור בהפרש של 50 מ"מ, ומערכת החשמל ממוגנת כולה מפני מים. הכוח מגיע מסוללת 60V ו-26A ומנוע ברשלס המותקן על הציר האחורי עם דיפרנציאל. מצוייד בבקר מהירות ממוחשב ומנשא ציוד אחורי אינטגרלי. כושר העמסה עד 150 ק"ג, מחירו 13,500 שקל; דגם ה-1800 הספורטיבי ביותר במשפחת הטרקטורונים של KIDOW RIDE. עיצובו קרבי ומחודד והוא מצויד במכלולים מתקדמים ועמידים במיוחד. זהו גם הטרקטורון הגדול בהיצע היצרן. מחירו 15,000 שקל.

ליין היצרן כולל 2 דגמי אופנועים, דגם הפתיחה 250Li מתאים לילדים מגיל 4, ממדיו קטנים בהתאם וניתן לקבלו גם עם גלגלי עזר רחבים המותקנים במרכז השלדה לשם הקניית יכולות רכיבה בסיסיות. את אלה ניתן להסיר בקלות לאחר שהילד לומד וצובר ניסיון. מצויד בסוללת ליתיום 36V ומנוע ניאודימיום 800W, עם בקר מהירות, בלמי דיסק קדמי ואחורי, מגן שרשרת, רגלית צד, חישוקים יצוקים 10 אינץ', צמיגי קוביות ועוד. משקלו 28 ק"ג וכושר העמסה 35 ק"ג. מחירו: 4,950 שקל; דגם ה-813Li נועד לילדים מנוסים וגדולים יותר, עם מציע ממדים גדולים יותר ומכללים תואמים, חישוקי שפיצים בקוטר 12 אינץ', צמיגי קוביות ועוד. ההינע מגיע מסוללת ליתיום 48V עם מנוע ניאודימיום מתקדם ובקר מהירות מתקדם לשליטה בתגובת המצערת ובמומנט המופק. מחירו 8,200 שקל.

הקארטינג F200 מיועד למתחמי הפעלה סגורים בלבד, מיועד לילדים מגיל 4 ועד גיל 13. מצויד במנוע ברשלס המותקן על הציר האחורי ובסוללת 24V עם זמן נסיעה ומהירות מרבית בהתאם לדרישת המפעיל. משך הטעינה עומד על  כ-6 שעות, מחירו: 7,500 שקל.

3 תגובות ל תכירו: KIDOW RIDE

  1. אחלה חברה, פנינו אליהם לעזרה בפיתוח מוצר חשמלי והם שמחו לעזור ולחלוק את הידע. בנוסף רכשנו מס' מכלולים עבור הפרויקט וזכינו למחיר הוגן במיוחד.

    חברה רצינית עם אנשים מקסימים. אני בטוח שיצליחו.

    • אין כמו פרו רייד כלי רציני ו ורצחני וכיף נסיעה יתודה לקובי אלקובי שירות מצוין ומקצועי והמון סבלנות ורציתי להודות לדירות מס 1 וממש ממליצה לקנות רק מקידאו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל