fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

שת"פ דוקאטי הירו – פאניגאלה הודי בדרך?

שת"פ דוקאטי הירו – פאניגאלה הודי בדרך?

גיא בן ברק

דיווחים בעיתונות ההודית מספרים כי דוקאטי קרובה להסכם עם ענק הרכב ההודי הירו בנוגע לייצור אופנועי דוקאטי בהודו, כפי שעושים זה מכבר כול היצרנים האירופים. הירו אינה קשורה כעת עם יצרן מערבי כלשהו לאחר שייצרה תקופה עבור הונדה, האופנועים אם וכאשר מיועדים הן לשוק המקומי והן למערב כפי שקורה עם הק.ט.מ דיוק עד 390, וב.מ.וו G310.

הייצור בהודו ממוקד בדגמים שנראים טוב, נוסעים טוב, אך עולים מעט כסף כי המנועים קטנים יחסית והמחירים של החלקים האחרים באופנוע כידוע תלויים בעיקר במנוע… לכן מהשת"פ עם הודו אין לצפות לדוקאטי ספורטיביים עם מנועי וי-טווין ובוודאי לא תואם פאניגאלה וי-ארבע, אלא למנוע חדש, סינגל בנפח 300 סמ"ק שישמש מגוון עיצובים, מסופר ספורט ועד מולטיסטרדה.

עם הלוגו של דוקאטי על האופנוע יש לצפות כי המנוע יצויד במערכת דזמו לתפעול השסתומים, אולי יבחרו לחזור בהזדמנות זו לסינגלים הספורטיביים של דוקאטי משנות החמישים של המאה העשרים, כזכור ב-1956 פאביו טאגליוני המהנדס האגדי ומפתח הדזמו, התקין את הדזמו ב-125 גרנד-פרי אשר זכה להצלחה מיידית ומאז המערכת הזו משמשת את כול מנועי דוקאטי. סיבות לא להתקין דזמו במנוע דוקאטי הודי יהיו מחיר ומורכבות, נחיה ונראה מן הסתם כבר בתערוכת מילאנו הקרובה בנובמבר.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל