fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

שיתוף פעולה בין ארבעת היצרנים היפנים לייצור סוללות

שיתוף פעולה בין ארבעת היצרנים היפנים לייצור סוללות

אסף לביא

צילום: יצרן

בימים כתיקונם הם יריבים, אך לצורך ייצור פלטפורמה זהה לסוללות נשלפות ימאהה, הונדה, סוזוקי וקוואסאקי ישתפו פעולה בפרויקט רחב היקף שיערך שנה, בסופו יוכלו לחשוף לציבור הרחב מערכת החלפת סוללות משותפת.

הערכות רבות טוענות שהתוצאה הסופית תהיה מבוססת על ה-Honda Mobile Power Pack שהוצגה בתערוכת CES בלאס וגאס בינואר 2018 על ה-PCX החשמלי וה-Benly-e. הסוללה של הונדה, כמו גם שני הקטנועים, זמינה כיום ללקוחות פרטיים וחברות ביפן בלבד ונמכרת עם מגוון אביזרים.

לפני כשנה, באפריל 2019 החלו תהליכי שיתוף הפעולה בין הרביעייה ליצירת סוללות נשלפות אחידות לדגמיהם, כעת מצטרפת לפרויקט אוניברסיטת אוסקה היפנית, שמנהל את התהליך עם ניסוי כלים גדול. אם התהליך יצלח מדובר בבשורה של ממש שתוכל לבטל את הדאגה בנוגע לזמני טעינה וטווחי נסיעה ע"י פיזור תחנות טעינה שיוכלו לשמש מגוון דגמים רחב של 4 היצרנים.

PCX Electric

למשך שנה יושאלו הכלים החשמליים לסטודנטים וצוות האוניברסיטה, עם תחנות החלפת סוללות שיוצבו בקמפוס ובסביבה הקרובה, כך יוכלו הנסיינים לקחת את הסוללות לטעינה בעמדות מוסדרות או להטעין בעבודה או בביתם ולהציף כל בעיה בתהליך ותפעול המערכות.

זהו צעד ענק קדימה אל עבר תחבורה עירונית יעילה וחשמלית, ללא התעסקות בזמני הטעינה או טווחי רכיבה קצרים. אם היצרנים היפנים הצליחו לעבוד בשיתוף פעולה, אין שום סיבה ששאר היצרנים לא יקפצו על העגלה ויכנסו גם הם לניסוי. אנחנו, המשתמשים, רק נרוויח מזה.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובה אחת ל שיתוף פעולה בין ארבעת היצרנים היפנים לייצור סוללות

  1. מדהים כל כך נכון. כמו שיש סטנדרט של סוללות אצבע לדוגמה AAA גם כאן…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל