fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

רוכב ה-Moto2 ג'ו רוברטס מגיע לראשונה לישראל

רוכב ה-Moto2 ג'ו רוברטס מגיע לראשונה לישראל

ההתאחדות בשיתוף הונדה אופנועים ו-APEX Motorsport Agency מביאים לראשונה לישראל את חווית ה-MotoGP ומעניקים הזדמנות לכל חובבי מירוצי האופנועים ליהנות מאירוע מקצועי בנינוח בינ"ל שיתקיים במסלול המירוצים בבקעת הירדן (פצאל) במהלך סוף השבוע 23-24/2/18.

בצעד ראשון מסוגו חברו הונדה ישראל וההתאחדות במטרה להביא לישראל את חווית ה-MotoGP. הונדה שולטת בשנים האחרונות בסבב העולמי ב-MotoGP עם 4 האליפויות הרצופות של מארק מארקז מקבוצת רפסול הונדה. גם רוכב LCR HONDA קאל קרצ'לו שייך למשפחת הכנף האדומה וכמוהו גם הרוכב האמריקני ג'ו רוברטס, הרוכב בסבב ה-Moto2.

לרגל האירוע יגיעו לישראל אורחים מעולם ה-MotoGP ובראשם ג'ו רוברטס (20), הרוכב האמריקני (מספר 16), שזכה באליפות ארה"ב בקטגוריית סופרסטוק 600 בשנת 2015. בעונה החולפת התקדם רוברטס והתחרה לראשונה בקריירה באליפות האירופאית בקטגוריית Moto2 וסיים את עונת הבכורה בהצלחה עם פודיום ודורג במקום החמישי בתום העונה כולה.

בעונת 2018 שתפתח בקרוב, ירשום רוברטס קפיצת מדרגה משמעותית נוספת בקריירה ויהיה רוכב מן המניין בסבב ה-Moto2 העולמי ולמעשה יהיה האמריקני היחידי המתחרה ב-MotoGP, עניין שמושך אליו הרבה תשומת לב הן בארצו ובכל העולם וזכה לכינוי המתבקש "הרוכב האמריקני" – The American Racer

חובבי מירוצי האופנועים בישראל יוכלו להשתתף בכיתת אמן ורכיבה משותפת בהדרכתו של רוברטס שתיערך במסלול המירוצים בפצאל. האירוע פתוח לרוכבים של כל היצרנים בהרשמה מראש. רוכבי הונדה יוכלו ליהנות מכיתת האמן עם ג'ו ללא חיוב.

לצורך האירוע יוקמו במסלול בקעת הירדן איזורי פאדוק ופיטס עבור הרוכבים והקהל שיגיע שייהנה מקרנבל מוטורי אמיתי שיכלול מוסיקה, כיבוד וחוויה בסל"ד גבוה במיוחד.

בנוסף לרוברטס יגיעו לישראל גם לוצ'יו צ'קינלו, בעליה של קבוצה Honda LCR, קבוצת הלוויין של Honda בסבב ה-MotoGP עם צ'קינלו ינחתו גם המנהל המסחרי של LCR Honda, פאביו אלברטי ואיתן בוטבול, המשמש כאחד מנותני החסות של קבוצת LCR Honda וגם כסוכנו של ג'ו רוברטס ולמעשה מדובר בישראלי היחידי הפעיל ב-MotoGP. המירוצים מתקיימים בארבע יבשות, שמונה עשרה מרוצים בעונה המשודרים בשידור חי למאות מיליונים ברחבי העולם וזוכים לקהל של מאות אלפים שמגיעים לצפות במירוצים, להריח את הגומי והדלק ולקחת חלק בחגיגה המוטורית המרתקת.

פרטים והרשמה

עלות השתתפות: 399 ₪ לרוכב

יום שישי 23/2: פתוח לרוכבי הונדה בלבד – ללא עלות בהרשמה מראש (מסובסד ע"י הונדה) https://www.eventer.co.il/hondajoe

יום שבת 24/2/12: פתוח לכל קהל הרוכבים בהרשמה מראש בסבסוד ההתאחדות https://www.eventer.co.il/JoeRoberts

*25% הנחה לחברי ההתאחדות בהרשמה מראש

מספר המקומות מוגבל!

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל