fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר?

ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר?

כתב: מיקי כהן | אילוסטרציה: אסף לביא

KTM אישרו רשמית כי בשנה הבאה ייוצר אופנוע אדוונצ'ר קטן בהודו לשוק המקומי. KTM 390 Adventure, מתוכנן לייצור כבר כמה שנים ועכשיו, מנכ"ל Bajaj Auto, רג'יב בז'אז', כבר רמז בשנה שעברה כי KTM מתכננת לייצר אדוונצ'ר קטן על בסיס ה-Duke 390. והנה כעת, נשיא בז'אז', עמית נאדי, אישר כי ההשקה בקרוב.

ההרפתקן הקטן עשוי לשאוב מאפיינים עיצוביים מאחיו הגדולים המייוצרים באוסטריה, ה-1090, 1290 וה-790 המתקרב לייצור, וצפוי להשתמש בחלקים מהמדף, בראשם המנוע שאמור להיות אותו אחד המשרת את הדיוק וה-RC390 כמו גם אותה אלקטרוניקה ואותו מסך TFT המשרת את הדיוק. הצפי הוא למתלים גבוהים יותר, מיכל דלק בעל קיבולת גדולה יותר ומושבים רחבים ונוחים.

בשוק ההודי, שם מיוצרים כל דגמי KTM הקטנים בשיתוף ,Bajaj יצרן האופנועים הגדול בהודו, מצאה את עצמה KTM ללא מענה למתחרים הקטגוריה הפורחת של אדוונצ'רים קטנים ובתחרות מול ה-Royal Enfield Himalayan וה-BMW G310GS, שניהם מייצור מקומי. הערכה כי הופעת הבכורה של ה-KTM 390 Adventure תהייה בתערוכת EICMA שתערך במילאנו בסוף השנה והשיווק יחל ברבעון הראשון של 2019 בהודו ובתקווה שגם לשאר העולם לאחר מכן.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל