מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ק.ט.מ מציגה בישראל את דגמי המוטוקרוס ואנדורו 2019
גיא בן ברק
צילום: יצרן
דגמי השטח המקצועיים של ק.ט.מ לשנת 2019 נמצאים בישראל וזמינים לציבור באספקה בתוך פחות מחודשיים לחלק מהם, לא דבר של מה בכך בהתחשב שאנחנו עדיין באמצע שנת 2018… אספקה כה מוקדמת של דגמי 2019 מיישרת קו עם מדינות מערב אירופה וארה"ב וממקמת את ישראל גבוה בסדר העדיפויות של ענק השטח העולמי האוסטרי, וזאת בזכות פעילות נמרצת ומתמשכת של היבואן בישראל לובינסקי בהובלת נעמן זוהר שמשכיל להגדיל כול העת את פלח השוק של ק.ט.מ בישראל וזאת למרות תחרות שיא בשטח מצד שלל מותגים.
וכך הגיעו היום, 12.7, עיתונאי הרכב של ישראל לבית ד.ל.ב ברחוב שוקן בתל אביב כדי לשזוף את אופנועי השטח של ק.ט.מ חמים מהתנור 2019, האירוח מפנק כרגיל אצל ק.ט.מ אך הפעם עם חידוש של ממש – את הנחיית האירוע והצגת הדגמים לא עשה איש שיווק מצוחצח כפי שנהוג אלא זיו כרמי, רוכב שטח מהבולטים בישראל, רוכב אנדורו חייתי שהשנה אף יצא לרומניאקס, אך קשה לראות את הרוכב הקטלני בבחור הנחמד והצנוע שהתייצב מול העיתונאים והציג את האופנועים כפי שרק רייסר יכול. "החיבור בין קבוצת המירוצים הרשמית בהובלת קאריולי לאופנועים הנמכרים לציבור הוא מיידי ומקיף, כול מה שמגיע ללקוח נבחן ברמה הגבוהה ביותר בעולם" מסביר כרמי את סוד הצמיחה המתמשכת של ק.ט.מ, תארי אליפות עולם ו-AMA המשפיעים על כול אופנוע הנמכר לציבור. ואז עוברים לסקירת הדגמים.
מוטוקרוס
ארבע פעימות SX-F250/350/450 – עם תואר אליפות עולם 2017 לטוני קאריולי עם ה-450, כאמור המסקנות והשיפורים מגיעים ב-2019 לשטח שלנו. שפע חידושים במטרה להקל על השליטה ולהוריד טוב יותר את הכוח לקרקע, שילדה חדשה עם בסיס גלגלים ארוך יותר ומרכז כובד נמוך יותר התורם ליציבות. צינורות הפלדה ועיצוב השילדה קשיח יותר וסביב זה מותאמים כול הרכיבים ובראשם המיתלים וצוואר ההיגוי. בתחום המנוע שיפור של ממש בהילוכים מתוצרת פאנקל האוסטרית, דגם ה-350 מקבל ראש מנוע קל יותר, ה-450 יורד במשקל בחצי קילו ומקבל ראש חדש בעל גל זיזים יחיד, שסתומים גדולים יותר.
שתי פעימות SX125/150/250 – הבדל זעיר של 25 סמ"ק במקרה זה עושה הבדל משמעותי, היצע של 150 סמ"ק משמר את הזריזות של ה-125 עם יותר כוח זמין בפחות פתיחות גז והחלפת הילוכים. שלושת דגמי השתי פעימות המקצועיים זוכים לשיפורי מנוע המקרבים את קלות התפעול יותר מאי פעם לארבע פעימות אך עם יתרונות המשקל והמומנט של השתי פעימות. עדכוני שילדה, מנוע ובמיוחד הילוכים חדשים לשנת 2019.
מוטוקרוס מקצועי לילדים SX50/65/85 – ק.ט.מ משקיעה המון בדור העתיד, הן בעולם והן בישראל, שלושת דגמי המוטוקרוס לילדים של ק.ט.מ הם הדבר האמיתי רק בקטן והיבואן מטפח עליהם את דור העתיד שלנו, כולל השתתפות בתחרויות בחו"ל. ל-2019 דגם ה-85 עבר מהפכה, שוב מהפכה וזאת לאחר שרק לפני שנה עודכן משמעותית, ק.ט.מ רוצה לתת לדגם המהווה כרטיס כניסה למוטוקרוס המקצועי את הכי טוב, שורת שיפורים ובראשם ירידה דרמטית של 1.5 קילו, כ-10%, במשקל המנוע, גל ארכובה חדש, פלסטיקה וגרפיקה של הדגמים הגדולים.
מחירון:
מחיר כולל אגרות | דגם |
24,322 | 50 SX 2019 |
26,322 | 65 SX 2019 |
29,408 | 85 SX 19/16 2019 |
39,408 | 125 SX 2019 |
40,408 | 150 SX 2019 |
45,408 | 250 SX 2019 |
44,408 | 250 SX-F 2019 |
45,408 | 350 SX-F 2019 |
46,408 | 450 SX-F 2019 |
אנדורו
למעלה מחצי מהמכירות של שוק האנדורו הישראלי שייכות לק.ט.מ, ב-2017 החידוש הגדול היה דגמי השתי פעימות המוזרקים, מאז הם הספיקו לכבוש את הבכורה בקטגוריות רבות והוכיחו כי הספקות לגבי תפקוד ואמינות מערכת ההזרקה אינם רלוונטיים. ל-2019 צמד הדו-פעימתיים המוזרקים, 250/300 זוכים לשיפורים העושים אותם נשלטים יותר, רועדים פחות מארבע פעימות ומושכים יותר ויותר רוכבים לצירוף הבלתי מנוצח של מומנט זמין עם קלילות משקל. גם התחזוקה ללא צורך יותר בדלק מעורב בשמן מקלה על ההחלטה לעבור לשתי פעימות. בארבע פעימות משווקים ב-2019 ארבעה דגמי האנדורו, 250/350/450/500, גרסאות רגילות וסיקס דייז.
מחירון:
מחיר על הכביש | דגם |
62,201 | 250 EXC TPI 2019 |
66,201 | 250 EXC SIX-DAYS TPI 2019 |
73,201 | 300 EXC TPI 2018 |
77,201 | 300 EXC SIX-DAYS TPI 2018 |
63,201 | FREERIDE 250 F 2019 |
72,201 | 250 EXC-F 2019 |
76,201 | 250 EXC-F SIX DAYS 2019 |
74,201 | 350 EXC-F 2019 |
78,201 | 350 EXC-F SIX DAYS 2019 |
76,201 | 450 EXC-F 2019 |
80,201 | 450 EXC-F SIX DAYS 2019 |
78,201 | 500 EXC-F 2019 |
84,201 | 500 EXC-F SIX DAYS 2019 |
התגובות סגורות לפוסט זה.