fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

ק.ט.מ מציגה בישראל את דגמי המוטוקרוס ואנדורו 2019

ק.ט.מ מציגה בישראל את דגמי המוטוקרוס ואנדורו 2019

גיא בן ברק

צילום: יצרן

דגמי השטח המקצועיים של ק.ט.מ לשנת 2019 נמצאים בישראל וזמינים לציבור באספקה בתוך פחות מחודשיים לחלק מהם, לא דבר של מה בכך בהתחשב שאנחנו עדיין באמצע שנת 2018… אספקה כה מוקדמת של דגמי 2019 מיישרת קו עם מדינות מערב אירופה וארה"ב וממקמת את ישראל גבוה בסדר העדיפויות של ענק השטח העולמי האוסטרי, וזאת בזכות פעילות נמרצת ומתמשכת של היבואן בישראל לובינסקי בהובלת נעמן זוהר שמשכיל להגדיל כול העת את פלח השוק של ק.ט.מ בישראל וזאת למרות תחרות שיא בשטח מצד שלל מותגים.

וכך הגיעו היום, 12.7, עיתונאי הרכב של ישראל לבית ד.ל.ב ברחוב שוקן בתל אביב כדי לשזוף את אופנועי השטח של ק.ט.מ חמים מהתנור 2019, האירוח מפנק כרגיל אצל ק.ט.מ אך הפעם עם חידוש של ממש – את הנחיית האירוע והצגת הדגמים לא עשה איש שיווק מצוחצח כפי שנהוג אלא זיו כרמי, רוכב שטח מהבולטים בישראל, רוכב אנדורו חייתי שהשנה אף יצא לרומניאקס, אך קשה לראות את הרוכב הקטלני בבחור הנחמד והצנוע שהתייצב מול העיתונאים והציג את האופנועים כפי שרק רייסר יכול. "החיבור בין קבוצת המירוצים הרשמית בהובלת קאריולי לאופנועים הנמכרים לציבור הוא מיידי ומקיף, כול מה שמגיע ללקוח נבחן ברמה הגבוהה ביותר בעולם" מסביר כרמי את סוד הצמיחה המתמשכת של ק.ט.מ, תארי אליפות עולם ו-AMA המשפיעים על כול אופנוע הנמכר לציבור. ואז עוברים לסקירת הדגמים.

 

מוטוקרוס

ארבע פעימות SX-F250/350/450  – עם תואר אליפות עולם 2017 לטוני קאריולי עם ה-450, כאמור המסקנות והשיפורים מגיעים ב-2019 לשטח שלנו. שפע חידושים במטרה להקל על השליטה ולהוריד טוב יותר את הכוח לקרקע, שילדה חדשה עם בסיס גלגלים ארוך יותר ומרכז כובד נמוך יותר התורם ליציבות. צינורות הפלדה ועיצוב השילדה קשיח יותר וסביב זה מותאמים כול הרכיבים ובראשם המיתלים וצוואר ההיגוי. בתחום המנוע שיפור של ממש בהילוכים מתוצרת פאנקל האוסטרית, דגם ה-350 מקבל ראש מנוע קל יותר, ה-450 יורד במשקל בחצי קילו ומקבל ראש חדש בעל גל זיזים יחיד, שסתומים גדולים יותר.

שתי פעימות SX125/150/250  – הבדל זעיר של 25 סמ"ק במקרה זה עושה הבדל משמעותי, היצע של 150 סמ"ק משמר את הזריזות של ה-125 עם יותר כוח זמין בפחות פתיחות גז והחלפת הילוכים. שלושת דגמי השתי פעימות המקצועיים זוכים לשיפורי מנוע המקרבים את קלות התפעול יותר מאי פעם לארבע פעימות אך עם יתרונות המשקל והמומנט של השתי פעימות. עדכוני שילדה, מנוע ובמיוחד הילוכים חדשים לשנת 2019.

מוטוקרוס מקצועי לילדים SX50/65/85 – ק.ט.מ משקיעה המון בדור העתיד, הן בעולם והן בישראל, שלושת דגמי המוטוקרוס לילדים של ק.ט.מ הם הדבר האמיתי רק בקטן והיבואן מטפח עליהם את דור העתיד שלנו, כולל השתתפות בתחרויות בחו"ל. ל-2019 דגם ה-85 עבר מהפכה, שוב מהפכה וזאת לאחר שרק לפני שנה עודכן משמעותית, ק.ט.מ רוצה לתת לדגם המהווה כרטיס כניסה למוטוקרוס המקצועי את הכי טוב, שורת שיפורים ובראשם ירידה דרמטית של 1.5 קילו, כ-10%, במשקל המנוע, גל ארכובה חדש, פלסטיקה וגרפיקה של הדגמים הגדולים.

מחירון:

 

מחיר כולל אגרות דגם
24,322 50 SX 2019
26,322 65 SX 2019
29,408 85 SX 19/16 2019
39,408 125 SX 2019
40,408 150 SX 2019
45,408 250 SX 2019
44,408 250 SX-F 2019
45,408 350 SX-F 2019
46,408 450 SX-F 2019

 

אנדורו

למעלה מחצי מהמכירות של שוק האנדורו הישראלי שייכות לק.ט.מ, ב-2017 החידוש הגדול היה דגמי השתי פעימות המוזרקים, מאז הם הספיקו לכבוש את הבכורה בקטגוריות רבות והוכיחו כי הספקות לגבי תפקוד ואמינות מערכת ההזרקה אינם רלוונטיים. ל-2019 צמד הדו-פעימתיים המוזרקים, 250/300 זוכים לשיפורים העושים אותם נשלטים יותר, רועדים פחות מארבע פעימות ומושכים יותר ויותר רוכבים לצירוף הבלתי מנוצח של מומנט זמין עם קלילות משקל. גם התחזוקה ללא צורך יותר בדלק מעורב בשמן מקלה על ההחלטה לעבור לשתי פעימות. בארבע פעימות משווקים ב-2019 ארבעה דגמי האנדורו, 250/350/450/500, גרסאות רגילות וסיקס דייז.

 

מחירון:

 

מחיר על הכביש דגם
62,201 250 EXC TPI 2019
66,201 250 EXC SIX-DAYS TPI 2019
73,201 300 EXC TPI 2018
77,201 300 EXC SIX-DAYS TPI 2018
63,201 FREERIDE 250 F 2019
72,201 250 EXC-F 2019
76,201 250 EXC-F SIX DAYS 2019
74,201 350 EXC-F 2019
78,201 350 EXC-F SIX DAYS 2019
76,201 450 EXC-F 2019
80,201 450 EXC-F SIX DAYS 2019
78,201 500 EXC-F 2019
84,201 500 EXC-F SIX DAYS 2019

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל