fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קימקו חושפת iONEX טכנולוגיית קטנוע חשמלי שיתופי

קימקו חושפת iONEX טכנולוגיית קטנוע חשמלי שיתופי

גיא בן ברק

צילום: יצרן

קימקו חושפת היום בטוקיו את החזון החשמלי שלה לשנים הקרובות, וזה כולל ייצור מספר רב של קטנועים חשמליים אשר יתבססו על אותה פלטפורמה חשמלית שקימקו מכנה iONEX. פלטפורמה זו מיועדת לפתור את אחת הבעיות הגדולות של מנועים חשמליים לכלי רכב והיא הטווח.

קימקו מאריכה את הטווח באמצעות סוללות ניידות אשר מצטרפות לסוללה הנייחת של הקטנוע, כול סוללה ניידת כזו מספקת טווח של 80 קילומטר בזמן טעינה של כשעתיים, את הסוללות הניידות ניתן לטעון בכול שקע בייתי ועל הקטנוע יש להן חללי נשיאה יעודיים שם מתחברות הסוללות הללו למערכת החשמלית של הקטנוע ובמידת הצורך מספקות את מטענן החשמלי להארכת הטווח.

קטנוע שהוצג בטוקיו עושה שימוש בשתי סוללות ליתיום איון נייחות הממוקמות תחת משטח הרגליים, ובנוסף יש מקום לשלוש סוללות נוספות ניידות תחת המושב, קטנועים גדולים יוכלו לשאת מספר רב של סוללות ניידות ובכך למעשה מאריכים את הטווחים לבלתי מוגבלים. קימקו מדגישה כי למרות שיש מספר רב של סוללות נייחות או ניידות – הרי שיש להתייחס לכולן כאל סוללה אחת מאחר והמערכת הממוחשבת מנהלת את כול הסוללות ומווסתת את הצריכה והטעינה.

ויש גם את המרכיב השיתופי – יקבעו נקודות קטנות בהן ניתן יהיה להצטייד בסוללות ניידות טעונות תמורת סוללות ריקות ובכך גם מבטלים זמן המתנה לטעינה, רק לוקחים סוללה טריה מהארון בתחנת דלק או משהו כזה בכביש ונוסעים…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל