fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

קאוואסאקי ZX10R – מנוע חדש וחזק יותר ל-2019

קאוואסאקי ZX10R – מנוע חדש וחזק יותר ל-2019

גיא בן ברק

צילום: יצרן

קאוואסאקי ממשיכה לשפר את אופנוע הדגל שלה, ZX10R. לאחר תוספת מתלים אלקטרוניים חצי אקטיביים לגרסת SE ב-2018, לשנת 2019 מוצג מנוע חדש, בלב השינויים ראש מנוע עם תאי שריפה קומפקטיים יותר בזכות מעבר תפעול השסתומים לרוקרים במקום גלי זיזים, והתוצאה עליה בהספק ב-3 כ"ס ל-203 כ"ס. משקל הראש החדש יורד ב-20% והוא צבוע אדום.

המנוע החדש מותקן בכול שלושת גרסאות הנינג'ה 10, בסיס, SE עם המיתלים האלקטרוניים וחישוקי סגסוגת קלים, ובגרסת RR המהווה הומולוגציה לאופנוע הסופרבייק הרשמי של האלוף ג'וני ריי והמגויס הטרי ליאון האסלם. גרסה זו המיוצרת ב-500 יחידות בלבד למכירה לציבור, מספר המינימום בהתאם לחוקי הסופרבייק העולמי, זכתה לשיפורים נרחבים במיוחד, עם טלטלי טיטניום, גל ארכובה קל, המיועדים להתמודד עם העליה של 600 סל"ד לתקרה של 14,800 סל"ד. מדובר לא רק בשיפור משמעותי של ביצועי המנוע אלא בתחכום של קאוואסאקי מול חוקי הסופרבייק העולמי המענישים אופנוע ורוכב מצליחים מדי באמצעות הורדת הסל"ד המרבי ועימו ההספק; במידה ובעונה הבאה ימשיך הנינג'ה עם ריי להיות הרחק מעל כולם ויוענש שוב בהורדת סל"ד, הרי שהוא יחזור למעשה לסל"ד המרבי של דגם השנה הנוכחית…

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל