fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

קאוואסאקי KX450F חדש ל-2019 נחשף

קאוואסאקי KX450F חדש ל-2019 נחשף

גיא בן ברק

צילום: יצרן

קאוואסאקי חושפת ב-12.6 את החידוש הגדול ביותר שלה בתחום השטח ל-2019, ה-KX450F הכול חדש, אלוף המוטוקרוס האמריקני המכהן זוכה לשורת שיפורים משמעותית הנוגעת לכול מכלולי האופנוע, מנוע חזק יותר, שילדה צנומה, מתנע חשמלי וקלאץ' הידראולי הגובים עליה מזערית של חצי קילו בלבד במשקל ל-105.4 קילו יבש.

מנוע חדש ולראשונה קאווסאקי מייצרת מוטוקרוס אול אאוט עם מתנע חשמלי מקורי, מצבר ליתיום-איון קל, מפחת דחיסה אוטומטי וכפתור הפלא על ידית כידון ימין. מנוע חזק, פקטורי רפליקה, שיפור הנשימה ועליה בהספק המרבי בסל"ד גבוה עם לוע מצערת ענק של 44 מ"מ ומזרק חדיש, סעפת דאון דראפט, שסתומים גדולים יותר, גלי זיזים אגרסיביים, מערכת פליטה חדשה, בוכנה חדשה וקלה ב-17 גרם, מסבים חדשים בגל הארכובה. לראשונה גם קלאץ' הידראולי בקאוואסאקי, הצילינדר מוטה קדימה להפחתת חיכוך. חמשת ההילוכים עם יחסי העברה קצרים מבעבר, גלגלי שיניים ומנגנון החלפה חדשים. האלקטרוניקה משופרת עם בורר לפריסטים של הזרקה והצתה בהתאם לאחיזה וסגנון הרכיבה, המעבר לפריסטים חוסך תכנות ארוך ומבטל הצורך במחשב נייד.

שלדת האלומיניום צנומה וקלה מבעבר, עשויה שילוב של חלקים מחושלים, מחוסמים ויצוקים, המנוע משמש כעת כגורם נושא בעומס, זרוע אחורית חדשה, קשיחות מוגברת במקביל ליותר רגש, עם חיבור טוב יותר לאופנוע. המתלים חדשים עם מזלג שואה 49 מ"מ, בולם אחורי חדש כולל לינק, הבלם האחורי עולה לקוטר 250 מ"מ.

ארגונומיה משופרת עם כידון מתכוון לארבעה מצבים ורגליות מתכווננות להתאמה לכול, מושב המאפשר תנועה קלה.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל