fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

קאוואסאקי עובדת על אופנוע תלת־גלגלי

קאוואסאקי עובדת על אופנוע תלת־גלגלי

מערכת מוטו

בקאוואסאקי גם לוטשים עיניים לסגמנט האופנועים התלת־גלגלי ועובדים על כלי משלהם שיוכל לתת מענה לתלת של ימאהה.

התוצר הסופי יהיה אולי דומה בסופו של דבר לאופנוע של ימאהה, אך הטכנולוגיה, כך על פי השרטוטים שרצים ברשת, שונה בתכלית – בעוד שהניקן משתמש בטכנולוגיית ה־LMW, שפירושה 'Leaning Multi Wheel' המתאפיינת בצמד מזלגות הפוכים שמחוברים במערכת לינקים ומנופים, האופנוע התלת גלגלי של קאוואסאקי מתוכנן בצורה שונה כאשר כל גלגל נע בצורה עצמאית (ולא כמו בניקן כאשר בהטייה שני הגלגלים נשענים הצידה) עם בולם אחד מרכזי שאחראי על שיכוך פעולתם של שני הגלגלים.

בסרטון שפרסמה קאוואסאקי כבר ב־2018 נחשף כלי בשם J Concept – אופנוע תלת גלגלי עתידני עמוס בטכנולוגיה מתקדמת שנראה כאילו הגיע ישירות מאחד מסרטי המטריקס. בשונה מהניקן הספורטיבי אך בעל אופי תיורי מובהק, ה־J, שמוצג בווידאו כאופנוע חשמלי, נמוך, קרבי וארוך יותר מהניקן, ונראה כמו מה שיכול להוות פלטפורמה לאופנוע הספורט התלת גלגלי הראשון בעולם.

האם התוצר הסופי שתציג קאוואסאקי בסופו של דבר יהיה דומה לקונספט מ־2018, ואולי אפילו אפשר לחלום קצת יותר ולפנטז על H3 תלת גלגלי ספורטיבי עם מנוע מוגדש? אנחנו עדיין לא יודעים מה מבשלים עבורינו בקאוואסאקי, אך אין ספק שבהחלט הולך להיות מעניין.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל קאוואסאקי עובדת על אופנוע תלת־גלגלי

  1. זה לא יכול להיות פטנט. תעשיית הפטנטים זה בלוף שתופס היום בעיקר לצורכי מיתוג ושיווק. כמו שמשלמים על פרסומות, ככה יצרנים מוכנים לשלם לעורכי פטנטים(עו"ד) בשביל פייק פטנטים, הכל לצורך יחסי ציבור וקידום מכירות. משרדי הפטנטים הממשלתיים משתפים פעולה ועוצמים עיניים כי זאת תעשייה שמגלגלת הרבה כסף. הפטנטים כמובן "נגנבים" ומועתקים חופשי חופשי, ולא תמצאו שיש תביעות ענק לזכויות פטנט, כי כפי שהסברתי הכל בלוף. חוץ מזה תלת יותר מסוכן מאופנוע דו רגיל, אבל מה לא עושים כדי לשגע לקוחות ולעודד מכירות. בקורקינט של INOKIM יש מזלג קדמי דומה שמוצג כאן בכתבה – המזלג "הפטנטי" של INOKIM נראה סוף סוף הדרך, מבחינת היופי, לא היעילות, כי קורקינט זה הכי מעפן בהגדרה! לכן קאווסאקי נחשבת כגונבת פטנט, פחחח…. אני רק אומר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל