fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

קאוואסאקי: גרסת מרוץ לנינג'ה ZX-25R

קאוואסאקי: גרסת מרוץ לנינג'ה ZX-25R

אסף לביא

צילום: יח"צ

האופנוע הכי מגניב של 2020 הוא בנפח מנוע של "רק" 250 סמ"ק. קאוואסאקי הציגה לפני מספר חודשים את הנינג'ה ZX-25R, אופנוע ספורט עם מנוע 4 צילינדרים בנפח 250 סמ"ק, בעל הספק של 60 כ"ס ומשקל נמוך שבינתיים ישווק רק במזרח. כעת קאוואסאקי מייעדת את האופנוע להתחרות באליפות יפנית על טהרת הדגם וחושפת גרסה משודרגת המיועדת לשימוש מרוצים בלבד.

מבט קצר על השלדה והזרוע האחורית עטופות הקרבון יכול לשגע כל חובב רכב, אך כשאנחנו בוחנים את התמונות מקרוב מותחני השרשרת חושפים שמדובר רק בכיסוי קרבון, אך זה בשילוב הפיירינגים מקרבון מקנים לאופנוע מראה יפהפה ומגרה.

מערכת הפליטה מוחלפת לאחת פתוחה מטיטניום מתוצרת Beet היפנית. קיט מרוצים מתוצרת A-Tech הכולל את מיכל הדלק, תיבת האוויר, שלדת הזנב, הזנב, הפיירינגים, השלדה, חיפויי הזרוע האחורית ומיגוני בית קךאץ' ובצד השני לסלילים, מגיני ידיות וסליידרים ומוותר על אביזרי הרישוי. בתחום המתלים גם כן נראה שדרוג למזלג ה-Showa ההפוך מקדימה שמקבל ציפוי לצינורות ובולם אחורי ירוק שנגנב ה-ZX-10R, שניהם בעלי כיוונון מלא. לסיום, הגומי המקורי מוחלף בצמיגי דאנלופ Sportmax סופר-ספורטיביים.

אל תשכחו לקפוץ לגלריה בתחתית הכתבה.

מימין דגם הכביש הסדרתי (שבינתיים לא יגיע לאירופה וישראל), משמאל גרסת המרוץ מלאת הקרבון.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

 

תגובה אחת ל קאוואסאקי: גרסת מרוץ לנינג'ה ZX-25R

  1. אופנוע מושלם לפצאל.
    מטרו יביאו את הגירסה הזו ברישוי אפור?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל