fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קאג'יבה תחזור כמותג דו-גלגלי חשמלי כבר ב-2021

קאג'יבה תחזור כמותג דו-גלגלי חשמלי כבר ב-2021

אביעד רייס

צילום: יצרן

כבר ב-2018 הצהירו באמ.וי אגוסטה, בעלת קאג'יבה, שהתוכניות לגבי המותג האיטלקי הן להחזירו לחיים בתור מותג דו-גלגלי חשמלי, כעת מוסיף הבוס של אמ.וי הערכת זמן עדכנית – לדברי סרדוב, דגמים חשמליים ראשונים של קאג'יבה יגיעו לכל המאוחר כבר בשנת 2021.

אבל לפני שאתם מתרגשים, אל תצפו לאופנועים חשמליים עתירי ביצועים – המותג שאחראי על כמה מהשמות הכי אגדיים בהיסטוריה הדו גלגלית כמו האלפנט, מיטו, פרצ'יה ופרימה, יחזור לעניינים עם ליין של כלים חשמליים, כנראה אופנועים ולא קטנועים אך עם מנועים קטנים בהספקים של עד כ-4kW, שיהיו מיועדים לספק פתרונות תחבורה עירוניים, יעילים וזולים.

עכשיו נספק לכם טעימה מאיך עובדים הקשרים: אמ.וי ולונסין הסינית משתפות פעולה ויבנו דגמים חדשים ביחד, כולל דגמי 350 ו-950. ליצרן האופנועים החשמלי Sur Ron יש דגם נייקד קטן שנקרא White Ghost, אבל בתערוכת הרכב של סין ב-2019 הוא הוצג תחת השם ER 10 ותחת המותג VOGE. המותג VOGE שייך ללונסין, ושוב חזרנו לאמ.וי ולקאג'יבה. מצליחים לעקוב אחרי הדברים?

ל-ER של VOGE מנוע חשמלי מקורר נוזל בהספק של 8 כ"ס, מהירות מירבית של 100 קמ"ש וטווח של כ-100 ק"מ – די דומה להספקים שמייעדים באמ.וי לאופנועים החשמלים הקטנים של קאג'יבה. האם הדגם הראשון של המותג שעובר תחייה יתבסס על ה-ER, והאם נזכה לראות גם את דגמי השטח הקלים של Sur Ron נמכרים תחת מותג קאג'יבה? בהחלט יכול להיות.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל