fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

עכשיו זה רשמי: רוסי ירכב במוטו GP עד סוף 2020

עכשיו זה רשמי: רוסי ירכב במוטו GP עד סוף 2020

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ולנטינו רוסי חתם היום חוזה עם ימאהה לפיו ימשיך לרכב כרוכב רשמי מוביל בקבוצה הרשמית למשך שנתיים נוספות מתום העונה הנוכחית, כלומר רוסי ירכב עד סוף עונת 2020 ויפרוש כשהוא בן 41.

רוסי מדבר: "כאשר חתמתי על החוזה האחרון שלי במרץ 2016, תהיתי אם זה הניסיון האחרון שלי במוטו GP" אומר ולנטינו רוסי בהצהרה ראשונה לאחר חתימת החוזה עם ימאהה לשנתיים נוספות, "אבל החלטתי שאני ממשיך להתחרות לעוד שנתיים. "להיות רוכב מירוצים ולרכב על הימאהה M1 הם הדברים שעושים אותי מאושר. "יש לי הזדמנות להמשיך עם הקבוצה שלי, עם הצוות שלי, קבוצת ימאהה היא תענוג, ויש להם אמון בי מאחר והאתגר הולך להיות קשה – להיות רוכב תחרותי בגיל 40. אני אהיה חייב להתאמן חזק אבל אני מוכן ויש לי את מלוא המוטיבציה".

למרות הגיל רוסי עדיין מועמד של ממש לתואר אליפות מוטו GP, במידה ויזכה זו תהיה האליפות ה-10 של האיטלקי, אולם מעבר לכישרון הרכיבה של רוסי, האיש הוא ללא ספק הרוכב הנערץ ביותר (בכול הזמנים וגם העשיר ביותר), הוא המגנט העיקרי לצופי המוטו GP ועצם נוכחותו על הגריד מביאה מיליונים למסכי הטלוויזיה ואף ליציעים.

לכן לא רק ימאהה נשמה היום לרווחה עם ההחתמה של האלוף – מנהלי אליפות העולם, בעלי המסלולים, הספונסרים, אשר ימשיכו ליהנות מהעניין העצום שרוסי מייצר, וכמובן כולנו המעריצים בעולם שנוכל ליהנות מהדבר הנדיר הזה שנקרא רוסי. עם מירוץ ראשון לעונת 2018 כבר ביום ראשון הקרוב, אפשר לאחל לרוסי רק הצלחה, בריאות ושלא יגמר לעולם.

תגובה אחת ל עכשיו זה רשמי: רוסי ירכב במוטו GP עד סוף 2020

  1. איזה מלך!!!

    ימאהה, עכשיו להחתים את זרקו במקום ויניאלס – ויאללה בלגאן 🙂

    ביום ראשון (18/3) – ההצגה מתחילה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל