fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

עיריית תל אביב – מה שבטוח

עיריית תל אביב – מה שבטוח

עמית משיח

צילום: אריק רוזנבלום

הכל התחיל ביוזמה של עובד בעירייה, קצין בטיחות בתעבורה, אחד שגם רוכב בחיי היום יום שלו – ומבין את הצורך, כמו גם מכיר את הטכנולוגיות הקיימות בתחום. הוא פנה אלינו וביחד ישבנו ובנינו תוכנית שתפגיש את מי שצריך ומשתמש בציוד המיגון והבטיחות, עם מי שקונה את הציוד וגם עם מי שמוכר אותו – מפגש פסגה שייטיב עם כולם. קצין הבטיחות הראשי בתעבורה סמך ידיו על התוכנית, והיא יצאה אל הפועל.

ביום החמסין הראשון של האביב המתחדש, קיימה עיריית ת"א כנס פנימי שמטרתו – עדכונים וחידושים בציוד בטיחות לכלי רכב דו גלגלי המשמשים את עובדי עירייה– מחקר שנועד למקד את הרכש העתידי.

נכחו נציגים מן ההנהלה הבכירה, מנהלי אגפים, מחלקת הרכש, המטה העירוני לבטיחות בתעבורה הכולל 6 קציני בטיחות בתעבורה, מנהלי ונציגי היחידות הפועלות בשטח, ספקים, מנתחי תאונות ושאר מומחים. צוות של חברי מערכת מוטו דוגרי השתתף, כאמור, אף הוא בכנס – הוזמנו לסקור, בצורה מקצועית ואובייקטיבית, את הקיים בשוק ולחוות דעה במגוון נושאים חשובים – החל מסוג ומס' מעילים, עבור בקסדות, כפפות, מיגון כף הרגל, מס' גלגלים והמשמעויות הנלוות וכלה בתכנים ותכיפות אימוני הרכיבה המתקדמת. שמחנו לפגוש קהל מתעניין וצמא לידע, לא מתבייש לשאול ולחדד ולהנות מידע נדיר של אחד כמו סטפן אבנדיצ'י שלנו, בדברו על צמיגים והדרכות רכיבה, או את סקירת השוק המקיפה שהעבירו אריק וראסטי.

צי הרכב הדו-גלגלי בעירייה מונה, נכון להיום, כ-400 כלי רכב, חלקם תלת גלגליים, חלקם אופנועים פולסייז וחלקם קטנועים; מגוון רחב של משימות וצרכים שונים – לרוכבים שונים. יפה ומרשים לשמוע את קברניטי העירייה , מר רובי זלוף המשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת התפעול– שמייחסים חשיבות רבה לנושא הבטיחות – תוך הפגנת בקיאות, מעוררת הערכה, בחומר הטכני – כשהמחשבה (והמדיניות) המובילה היא ציוד טוב ומתאים – מעבר לעלויות.

עיריית ת"א מכירה ביתרונות הבלתי מעורערים של הדו-גלגלי – ממונע ולא ממונע. לא רק לתושבים אלא גם בשירות יחידות התפעול של הגוף המוניציפאלי – בשגרה ועל אחת כמה וכמה בזמן חירום – בו עלולים להיות מרבית הצירים חסומים ברמה זו או אחרת לתנועה. הגישה היא – מה שצריך, חדש ועדיף – קונים ומציידים. לאורך השנה כולה – כל צורך שעולה מקבל מענה. ללא מגבלות, כספיות או פרוצדורליות, מעודדים את העובדים בשטח להעלות ולהציף דרישות וצרכים.

גישה בריאה וארגון יעיל שכאלה מעוררים בנו השראה, ראוי ויפה לכל ארגון ומוסד בארץ ובכלל.

שמחנו לקחת חלק ולהיות עדים לדיאלוג אמיתי, טוב ומפרה בין כל קודקודי המשולש (צרכן-רכש-ספק) – בראי של מה צריך, מה בטוח, מה מתאים.
ואנחנו שמחים גם לפרגן. יישר כוח.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל