fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

עופר אבניר חונכת במודיעין את מקדש השטח של הוסקוורנה

עופר אבניר חונכת במודיעין את מקדש השטח של הוסקוורנה

גיא בן ברק

צילום: רונן טופלברג

עופר אבניר יבואנית הוסקוורנה לישראל השיקה הערב במודיעין את מרכז רכיבת השטח החדיש והמושקע בישראל. במסיבת עיתונאים במתחם הממוקם ברחוב המכונאי 23 אזור התעשייה מודיעין, בנוכחות כול בכירי החברה ונציג בכיר של היצרן מאוסטריה, הציג קובי גילון סמנכ"ל שיווק אופנועים את הגישה החדשה שמבטא המרכז.

כראוי למותג שטח מיתולוגי ומצליח כהוסקוורנה מציע המרכז מכלול של שירותים המאפשר לרוכב להצטייד באופנוע שטח וביגוד מלא, ולצאת ישירות לשטח העצום והעשיר בסביבה המידית של אזור התעשייה בו ממוקם המרכז וליהנות משירות מוסך ותחזוקה מלא במקום. רוכב הוסקוורנה אפילו לא צריך לטרוח עם נגרר ולהעמיס את האופנוע שכן היבואן מציע שירות של אחסנת האופנוע במשך השבוע, כולל תחזוקה בתשלום חודשי, ובכול עת יכול הבעלים להגיע ולצאת תוך דקות על אופנוע מזווד למשעי לסינגלים והיערות הקרובים. זה חידוש של ממש יחסית למצב קודם בו אופנועי השטח הוצגו אצל רוב היבואנים בתוך הערים ולא ניתן היה לבחון אותם ברכיבה כלל, או שהיבואן הביא את האופנוע לשטח ופגש שם את הלקוחות. כעת כאמור הכול מרוכז תחת גג אחד במתחם ענק ומושקע בו מוצגים כול אופנועי השטח וסופרמוטו של הוסקוורנה, וכעת גם אופנועי הכביש, מוסך יבואן בניהול אדריאן "פרטמן פרטמאשין", טרייד אין ומרכז אבזרים וביגוד גדול של אבזריון עם מיטב הצוות המקצועי של הוסקוורנה בהובלת שחר הבלתי נלאה.

הוסקוורנה רושמת בשלוש השנים האחרונות בישראל תחת היבואן עופר אבניר גידול מתמשך של עשרות אחוזים במכירות, ומהווה מרכיב מרכזי בגידול הכללי בפעילות ברכיבת שטח בישראל, פתיחת המרכז החדש ללא ספק תעצים מאד את חלקה של הוסקוורנה במשיכת רוכבים לשטחים בישראל, אשר באופן ייחודי לכול העולם כמעט, שטחיה הם ציבוריים ופתוחים. במקביל ההשקעה של היבואן בפעילות חינוכית, החל במועדוני רכיבה לילדים ומשפחות ועד קבוצת אנדורו מקצועית שהוצגה נהדר באירוע הערב, מעלה את רמת הרכיבה במדינה כולל שיגור רוכבים ורוכבות לתחרויות בחו"ל, תתעצם עד מאוד במרכז החדש.

נאחל לעופר אבניר ולאנשים הטובים במודיעין הצלחה במרכז השטח החדש של הוסקוורנה, עליית מדרגה למותג ולרכיבת השטח בישראל בכלל.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל