fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

עופר אבניר משיקה אולם תצוגה ברחוב המסגר בתל אביב

עופר אבניר משיקה אולם תצוגה ברחוב המסגר בתל אביב

אסף לביא

צילום: רונן טופלברג

יבואנית סוזוקי, קימקו ופיאג'ו משיקה סניף חדש בתל אביב, ברחוב המסגר, בנוסף לשני הסניפים הקיימים בעיר ברחוב הסדנה וברחוב בגין. הסניף החדש מתמקד בצד האורבני של מותגי החברה ומתוכנן להעניק חווית קניה בהתאם, אולם התצוגה משתרע על פני 250 מ"ר, עמדות ה-VR החדשות שמציעות חווית רכיבה דיגיטלית מוקמות גם בסניף החדש המאובזר בעמדות קפה הפונות לרחוב, Wi-Fi וחנייה קרובה לרכב (בתיאום מראש).

מסיבת ההשקה הרשמית של הסניף החדש ללקוחות תתקיים בשבועות הקרובים ובמסגרתה יוצעו מגוון מבצעים על הדגמים והאביזרים בסניף.

הסניף החדש ברחוב המסגר הוא הסניף השני שעופר אבניר פותחת בחודשים האחרונים, לאחר שפתחה לפני כחצי שנה, את הסניף החדש שלה, בצמוד למסלולי השטח במודיעין. הסניף החדש ברח' המסגר 54 הינו החמישי במספר בנוסף לשניים בתל אביב, ברח' הסדנה, וברח' בגין, ולאלו בחיפה ובמודיעין.

קובי גילון, סמנכ"ל שיווק עופר אבניר: "תל אביב הינה בירת הדו גלגלי בישראל, גם ברמת המספרים, אך לא פחות חשוב, ברמת השירות. הסניף החדש ברח' המסגר נועד בראש וראשונה לתת מענה שירותי טוב יותר עבור לקוחותינו ולביקוש המתגבר בעיר. סיכום שנת 2018 מציגה צמיחה בכל קטנועי הביניים המיועדים לרכיבה בינעירונית. יותר אנשים הבינו את המהות של לא לעמוד בפקקים ואליהם אנו פונים עם הסניף החדש, עם חווית רכישה שונה, עירונית. הסניף החדש מצטרף לפתיחתו המוצלחת של סניף מודיעין כחלק נוסף בתוכנית האסטרטגית של הקבוצה להגיע אל עבר הלקוחות עם חווית קנייה שונה המתאימה לו ולכלי שהוא מחפש. אנו מזמינים את קהל לקוחותינו לבוא ולהתרשם כבר עכשיו בתקופת ההרצה".

2 תגובות ל עופר אבניר משיקה אולם תצוגה ברחוב המסגר בתל אביב

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל