fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
HJC

ספידי פותחת עידן חדש בישראל עם אופנועית

ספידי פותחת עידן חדש בישראל עם אופנועית

גיא בן ברק

צילום: אריק רוזנבלום

ענק הביגוד האיטלקי ספידי מעלה הילוך בפעילותו בישראל ולצורך כך התקשר עם משווק האבזרים הוותיק בענף הדו גלגלי בישראל, הלא הוא אופנועית. בימים אלה מבקר בישראל מנהל השיווק העולמי של ספידי, סימון פין, Simone Fin, נפגשנו עימו באופנועית בחברת כמובן בעלי אופנועית, גב' ליאורה פז ובנה עדי פז, לשמוע מה מתוכנן לספידי בגלגול החדש שלה בישראל.

"ספידי פועלת למעלה מ-40 שנה בעילית מוצרי העור להגנה על אופנוענים" מספר לנו סימון הרוכב בעצמו על דוקאטי מונסטר 1100 אבו, "ספידי החלה את דרכה כיצרנית כפפות מירוצים ברמה הגבוהה בעולם, לא היה אלוף עולם בשנות השמונים של המאה הקודמת, פרדי ספנסר ועד אנצ'יני, שלא השתמש בכפפות ספידי". עם השנים התרחבה פעילות ספידי למוצרי עור נוספים, חליפות עור מלאות, מעילים, מגפיים, מיגונים מקצועיים וכמובן הכפפות – אולם הכול נעשה באותה רמה מקורית של איכות מירוצים בלתי מתפשרת. ספידי ממוקדת בביגוד רכיבה לכביש הסלול יותר או פחות, החל מסופרבייק עם חליפות ממוגנות אוויר, דרך סדרת "גאראג'" הפונה לקפה רייסר, דוקאטי סקרמבלר וכו', סדרת אדוונצ'ר ממוגנת גשם. המיגון הוא ברמה הגבוהה ביותר, כולל מיגונים פריקים למרפקים…

מימין לשמאל: עדי פז, גיא בן ברק וסימון פין

"כידוע פעלנו בישראל בעבר ואף הבעלים של ספידי ביקר כאן לפני כעשור", מספר סימון, "אולם ההשקעה עכשיו יחד עם אופנועית משמעותית ביותר עבורנו ואנו בטוחים כי רוכבי הכביש הישראלים ידעו להעריך את רמת השיפור של ספידי, האיכות, ואולי הכי חשוב – התמורה הנפלאה למחיר שכן ספידי משווקת במחירים אטרקטיביים במיוחד.
ומאחר ואנו ישובים באופנועית עולה נושא הקניות באינטרנט ההולך ותופש את מקום החנויות המסורתיות – כיצד מתכננת השותפות עם אופנועית להתמודד מול הבעיה?
עונה סימון: "תופתעו אולי לגלות כי ציבור רוכבי האופנועים והקטנועים באירופה חוזר לרכוש ציוד בחנויות לאחר שדי התאכזבו מקניות און ליין", כך סימון, תבדקו בערים הגדולות באירופה ותראו שבשנה האחרונה נפתחו בכול אחת מספר חנויות לציוד אופנועים…". "אני מדבר על הצורך למדוד את המוצרים על הגוף שלך לפני שאתה קונה, בכול זאת חליפה חייבת לשבת בול על הגוף, נכון יש מידות אבל לכול רוכב גוף שונה ודרישות שונות.. כך גם עם המגפיים… מעבר לזה התחושה של לגעת בחליפה, להריח את העור האיטלקי המשובח, או למדוד את הכפפה, לא קיימת בקניות באינטרנט…".

בנוסף מספר סניור סימון כי ספידי חוזרת לישראל לאור המעבר המובהק אצלנו של יותר רוכבים לאופנועים וזה שינוי בשוק הישראלי שהיה כמעט על טהרת הקטנועים שנים ארוכות. "אני יודע שבימים אלה ממש מתרחשת בישראל מהפיכה של פתיחת מסלולי האספלט הראשונים בהיסטוריה שלכם, תרשו לי לברך אתכם… אין כמו הציוד הספורטיבי של ספידי למירוצים בכול הרמות, אנחנו רואים קודם כול את הרוכב, מה יעבוד טוב יותר על הגוף, מה יגן טוב יותר, בלי להפריע לרוכב". "מעבר לזה גם בכביש הציבורי קונים אצלכם יותר אופנועים מבעבר והציוד המקצועי של ספידי מיועד בדיוק לרוכבי האופנועים הללו, חשוב שגם רוכבי ה-250 וה-300 ההולכים ומתרבים אצלכם ממש כמו אצלנו באיטליה, יהיו מודעים לחשיבות המיגון כבר מהרכיבה הראשונה."

"לרוכבי המירוצים במסלולים הראשונים בישראל אנחנו מיעדים את ליין חליפות המירוצים העצום שלנו, יש חליפה לכול רוכב ולכול תקציב, אפילו חליפת הקצה שלנו, T-2 ווינד פרו הממוגנת בטכנולוגיה של כריות אוויר מתנפחות במקרה של תאונה, מחירן נמוך ב-60% (!) בהשוואה למתחרים".

"חידוש ממש טרי בחליפות המירוצים שלנו – חליפת ווריור 2 המציעה במחיר ממש טוב את המיגון המקצועי ברמה הגבוהה ביותר ואת ההתאמה המושלמת לגוף, וכמובן הלוק סטייליסטי…".

ומילה לסיום לבעלת הבית, גברת ליאורה פז: "אופנועית כידוע יבואנית אבזרי האופנועים הראשונה בישראל, בוודאי ממי שפועל היום, ועדיין אני אומרת שספידי מביאים הפעם משהו שעוד לא ראינו, בטח לא במחיר כזה".

בהצלחה לאופנועית ולספידי בדרכן המשותפת החדשה.

3 תגובות ל ספידי פותחת עידן חדש בישראל עם אופנועית

  1. ספידי זו החליפה הנוחה ביותר שרכבתי בה בחיי

  2. אחת החנויות שאני יותר מעריך – מקצועים ותיקים ומוצרים מובילים

  3. אני רוכב עם ספידי כמעט 20 שנה. תמיד רכשתי את החליפה שנחשבת לספינת הדגל של החברה.
    חליפות העור של ספידי לא איכזבו אותי מעולם, הן הגנו עליי בהחלקות ותמיד מצאתי מה שאני מחפש.
    כיום אני עומד לפני קניה של חליפה חדשה וקשה לי לבחור…לא בגלל שיש מגוון גדול מידי (יש, אבל זו לא הנקודה) אלא מכיוון שמשהו בעיצוב שלהם השתנה לרעה. העיצובים משעממים וכבר מצאתי את עצמי מודד חליפות של דיינז, אלפיינסטארס ואחרות.
    החליפה שהתכוונתי לקנות היתה הספידי WARRIOR שהיתה מדהימה אך בעוד ייצורן של חליפות ה-WIND TRACK PRO היישנות ממשיך ואפילו מקבל עדכון בעיצוב, ייצורה של ה-WARRIOR משום מה פסק ובמקומה החלו לשווק את ה-WARRIOR 2. לצערי החליפה מזכירה חליפה משנות ה-70 ואינה מוצעת בצבעים ועיצובים מרהיבים (כמו אלפיינסטארס שלדעתי מובילים בתחום העיצוב או אפילו דיינז שבדרך כלל מאופקים יותר).
    כולי תקווה שספידי ישיקו עיצוב יותר עדכני או יחזירו את ה-WARRIOR המקורית למדפים כי החליפה הייתה באמת מושלמת…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל