fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70

סניף מטרו השרון חדש בחדרה – וקסדת שארק לורנזו מדהימה

סניף מטרו השרון חדש בחדרה – וקסדת שארק לורנזו מדהימה

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

באירוע ההשקה של סניף מטרו החדש, הפנינג של הנחות ומבצעים של עד 30% הנחה בחנות האביזרים, נסיעות מבחן על מגוון דגמים מובילים, והשקת המהדורה המוגבלת של קסדת White Shark של חורחה לורנזו, שיוצרה ב-1,500 יחידות בלבד בעולם!

קסדת ה-White Shark Race R Pro, מסדרת הדגל של Shark, זכתה כבר ב-200 פודיומים במרוצים השונים מאז 2011. ה-White shark מגיעה במארז Shark attack מיוחד הכולל כיסוי מיוחד לקסדה, משקפי שמש תואמים, וכמובן מגיעה עם משקף כהה.
מחירה של קסדת ה-White Shark : 4,300 ₪.

סניף מטרו שרון החדש, עוצב בהתאם לשפה החזותית המוכרת של סניפי מטרו. הסניף משתרע על פני שתי קומות בשטח של 450 מ"ר וכולל אולם תצוגה רחב ומפואר, מרכז שירות וטיפול חדיש לכלים דו-גלגליים וארבעה גלגלים (רכבי שטח פנאי ועבודה, טרקטורונים, כלים תפעוליים וכו'), חנות אביזרים גדולה ומחלקת טרייד אין.

הסניף החדש ממוקם ברחוב האומן 1 בחדרה, והוא מחליף את הסניף השרון הקודם, שפעל ברחוב המסגר 10 בעיר.

3 תגובות ל סניף מטרו השרון חדש בחדרה – וקסדת שארק לורנזו מדהימה

  1. תכף לא יהיה סוכנים ומפיצים למטרו, סניף אשדוד,באר שבע, בתל אביב כבר יש 3. ועכשיו חדרה…..

    • יותר סביר שמטרו מוטור סוגרת מספר סניפים גדולים, ועוברת לסניף אחד קטן(כן, זה קטן, ביחס לאלו שנסגרים-פחות שטח), כי להערכתי מטרו דווקא נמצאת בצמצומים. אם אני לכאורה צודק, רוב הסיכוי שבהלך הזה מפותרים עובדים, ולא כפי שאתה מציע. אתה מכיר את הסרטים ביו-טיוב על המטומטמים שכורתים את הענף עליו הם יושבים? ובכן, ככה מטרו מוטור פועלת כבר עשרות שנים, ובשיטתיות, פועלת להרס ענף האופנועים, הרי היה ברור שבסוף זה יביא לחיסולה, רגע, עוד לא…תמתין, כי קודם צריך לכראורה למכור אותה לחברות הביטוח, שזה אומר קרנות הפנסיה של הציבור בבורסה, במחיר מופקע כמובן, כדי שמנכ"ל קרטל האופנעים גדי אבירם יעשה לכאורה אקזיט, ויקבל את מתנת הפרישה שלו על סיוע לכאורי לקרטל חברות הביטוח. מה שכתי? אה, הפעם לא שכחתי "לכאורה". טוב שיהיה עוד פעם, אז הכל לכאורה! למרות שכולם יודעים שזה אמת! או קרוב לאמת! לכאורה. בנתיים אני מזמין אותךרק לחשוב על "ההצלחה" של מטרו, ולהשתעשע מהסרטון הבא: https://www.youtube.com/watch?v=JHZkR6UVegY

  2. מטרו יפה מבחוץ ומכוערת מבפנים! הקסדה ההפך! מממ... הגיב:

    איזו קסדה מכוערת, ואיזה מחיר של רמאים!!! מעלים את המחיר ב- 100%, כדי למכור ב-30% "הנחה". המפגר שקונה כזאת קסדה מכוערת, בכזה מחיר מכוער, מאוד מתאים לו להיות לקוח מכוער ומתוייג של מטרו-מוטור. עכשיו אי אפשר יהיה לפספס את תיוג "הפושעים" החדש. מסתבר שזה כבר לא רק טימקס. יש כאלו, פושעים, שלא משנה כמה מטרו-מוטור ימשיכו להרוס את ענף האופנועים, והם יישארו הלקוחות הנאמנים שלה, כי הם מרוויחים מזה. הזוי!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל