fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

סוכנות האופנועים המתקדמת בישראל: ימאהה TLV

סוכנות האופנועים המתקדמת בישראל: ימאהה TLV

אסף לביא

צילום: אריק רוזנבלום

מטרו מוטור משיקה בחודש הבא סניף חדש למותג האופנועים המוביל שלה. הסניף תוכנן ע"י החברה ובשיתוף ימאהה העולמית וישוכפל ע"י ימאהה לסניפיה בחו"ל.

סניף ימאהה TLV נבנה ברחוב שוקן 7 בתל אביב, היכן שפעל במשך שנים רבות סניף "פרפר", ויהיה הסניף המרכזי לאחד מבין מותגי הדו"ג הנמכרים בישראל ובעולם.

הסניף החדש נבנה כקונספט לאולם דיגיטלי לחלוטין, הראשון בעולם בתחום הדו"ג, קונספט שפותח ע"י מטרו מוטור בשיתוף ימאהה העולמית וכולל מסכי ענק, עמדות סימולטור VR, אולם תצוגה מפואר עם מחלקה נפרדת לכל סוגי הכלים וחנות אביזרים של ימאהה ו-'ארנב אנרגיה' באותה הרוח. גולת הכותרת של סניף ימאהה TLV היא הקונפיגורטור – עמדה ממוחשבת המאפשרת לרוכש לבנות על פי טעמו את האופנוע, החל מבחירת צבעו ועד לאביזרים שיותקנו עליו, בסיום יוכל להעביר את הכל לעמדת איש המכירות ולסיים שם את ההזמנה.

מי שינהל את הסניף הוא לא אחר מאשר יותם אבירם, מי שניהל בשנים האחרונות את סניף ימאהה בדרך בגין; אם השם אבירם מצלצל לכם מוכר אתם לא טועים, יותם ממשיך את דרכו של אביו, גדי אבירם, מנכ"ל מטרו מוטור הקודם ומבעלי החברה.

ייחוד הסניף נמצא בחוויה אותה רק הוא מסוגל לספק, רוכב המעוניין בכל כלי של היצרן, בין אם זה R1, טימקס, טנרה או אפילו קטנוע זול כמו ה-N-Max, יקבל חוויה יוקרתית יוצאת דופן שנכון לרגעים אלו, לא יוכל למצוא באף אולם תצוגה אחר.

הסניף יעסוק, כמו שמרמז שמו, אך ורק במותג היפני ולא תעשה בו אף פעילות הנוגעת לשאר מותגי היבואן – סאן יאנג, קאוואסאקי, בטא, גאס גאס ועוד. לשם כך ממשיך לפעול באותו הרחוב סניף מטרו שופ.

ב-7.2 אירוע פתיחה רשמי לסניף במעמד נשיא ימאהה אירופה, אריק דה סנס, שמגיע לישראל מלווה בפמליתו; בכירי הענף הדו-גלגלי ואף שגריר יפן בישראל, אשר צפוי להגיע לאירוע. יום למחרת, ב-8.2, יתקיים אירוע פתיחה רשמי לקהל הרחב.

3 תגובות ל סוכנות האופנועים המתקדמת בישראל: ימאהה TLV

  1. רק דבר אחד קטן קטנטן…. אם אנשי המכירות לא יהיו "נעימים למגע", לא יעזור גם אם תחלקו יהלומים בחינם. בעצם יהלומים כן. 🙂
    תתחדשו. בהצלחה.

  2. אני חושב שעופר-אבניר הקדימו את מטרו באיזה שבוע שבועיים עם הג'מיק הזה????
    בקצב הזה הדור הבא במקום לרכב על אופנועים
    ישחק במשחקי טלויזיה…????

  3. מנסים למתג עצמם גבוה. אין שימור לקוחות בחברה וזה לא שווה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל