fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

סוזוקי: קרוזר טורבו בדרך

סוזוקי: קרוזר טורבו בדרך

גיא בן ברק

צילום: יצרן

הדלפה ממשרד הפטנטים היפני אמש אשר נחשפה באוסטרליה חושפת כי סוזוקי עובדת על מנוע וי-טווין גדול נפח ומצויד במגדש טורבו, אשר לפי ההערכות יותקן בקרוזר הענק שלה בולווארד M109R בעיצוב של אופנוע מיאוצי דראג, יש אפשרות של ממש שהדבר הזה יוצג בגרסת קונספט בתערוכת מילאנו הנפתחת בשבוע הבא ויקח את מרכז העניין ל-2018.

בכך מפתיעה סוזוקי מאחר וכול התחזיות העריכו כי מנוע הטורבו הראשון שלה בעידן המודרני יהיה טווין רוחבי 588 סמ"ק כפי שנחשף כקונספט עוד ב-2012 ומאז לא קרה עם זה כלום – למרות שגם כאן יש שמועות שסוזוקי עשויה להציג ממש בקרוב אופנוע סדרתי עם מנוע זה.

לחלופין ובניגוד מוחלט לכול תקינות פוליטית פרוייקט הקרוזר טורבו המופיע כאן לראשונה הוא משהו גרנדיוזי ואחר לגמרי, מכיוון ובעליל אין מדובר בניסיון לשמר ביצועים תוך שימור נפח קטן, חיסכון בדלק וכו' כפי שנותן מנוע טורבו קטן נפח – אלא כוח עד הסוף עם מנוע וי-טווין בנפח 1,783 סמ"ק פלוס טורבו וכיוון של דראג רייסר לכביש הציבורי. הסיבה להערכות כי אופנוע כזה אכן מתוכנן להצגה בקרוב מתבססת על חלק מתרשימי הפטנט המראים מערכת פליטה גדולת קיבולת עם ממיר קטליטי כולל מגני חום, פרטים המופיעים מן הסתם באופנוע המיועד לתקינת כביש ציבורי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל