fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

סוזוקי היאבוסה חדש ל-2019

סוזוקי היאבוסה חדש ל-2019

גיא בן ברק

למרות שאופנועי אדוונצ'ר, סקרמבלר, אופנועים זולים וקלים לתפעול הפכו להיות הבון טון בעשור האחרון – מסתבר שעדיין יש עניין באופנועים גדולים, חזקים ויקרים שמטרתם מהירות ועוד מהירות. על פי אנשי סוזוקי באירופה המדליפים למגוון אתרים, סוזוקי מפתחת דגם חדש של היאבוסה, מלך המהירות של סוזוקי, דגם שבשנתיים האחרונות נאלץ להיגרע משווקים רבים בעולם מכיוון שלא הוכשר לתקן אירו4.

זה עומד להשתנות בשנת 2019, כפי שאומרים אנשי סוזוקי "אי אפשר בלי היאבוסה בליין אפ של סוזוקי", דגם חדש של "ציפור הטרף" היפנית יחזיר את המפלץ לליין סוזוקי, לפי השמועות נפח המנוע יגדל ב-100 סמ"ק, ל-1,440 סמ"ק, כדי לקרב את הביצועים ל-H2 טורבו של קאוואסאקי, מי שציפה שגם היאבוסה יקבל טורבו – העלייה בנפח כנראה שוללת אפשרות זו.

 

עיצובו של היאבוסה צפוי להשתנות, אך אין מדובר בשינוי קיצוני, בכול זאת המראה העגלולי מאפיין את האופנוע מאז הופיע לפני עשרים שנה, וכמובן יש לקווים המעוגלים גם חשיבות אווירודינמית באופנוע שובר שיאי מהירות שכזה. במקביל, הכשרת המנוע לתקן אירו4 יכולה להחזיר דגם נוסף של סוזוקי, בי קינג, הגרסה העירומה של היאבוסה שירדה מהליין לפני כחמש שנים.

גם המקורי שלנו נראה "עתידני.."

 

 

4 תגובות ל סוזוקי היאבוסה חדש ל-2019

  1. אחד מאופנועי העל הנחשקים בעולם ממש מגרה את בלוטות החשק!

  2. היה לי כלי כזה מודל 08 194 כ"ס. לכלי הזה צריך לדעת לרכב.צריך לתת כבוד.קשה מאוד לרכב במהירות חוקית.לא מומלץ לבעלי לב חלש.עכשו אני עם קטנוע 250 .שווה לנסות.סעו בזהירות

  3. סוזוקי היאבוסה הוא אופנוע הספורט
    האהוב עליי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל