fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

נמאס לכם לעמוד לבד ברמזור ולחכות לאור ירוק שלא יגיע? תעברו לכפר סבא

נמאס לכם לעמוד לבד ברמזור ולחכות לאור ירוק שלא יגיע? תעברו לכפר סבא

מיקי כהן

צילום: יח"צ

בהשקעה של כ-200 אלף שקלים, התקינה עיריית כפר סבא ברוב הצמתים בעיר גלאים לרכב דל מתכת אשר מזהים אופנועים, קטנועים ואפילו אופניים. מטרת ההתקנה היתה לזהות, בשעות השפל, גם תנועה של כלים דו גלגליים ולזמן את פעילות הרמזורים בהתאם.
את הפרוייקט, ביצעה העיריה לאחר שעלו בקשות מתושבי העיר אשר המתינו בצמתים מרומזרים זמן רב בשעות השפל. העיריה מסרה, כי בעתיד, יותקנו גלאים כאלו בכל הצמתים המרומזרים בעיר.

מעיריית כפר סבא נמסר: "עיריית כפר סבא חרתה על דגלה את נושאי הסביבה והקיימות, ומסיבה זו מעודדת שימוש באופניים ככלי תחבורה, להם תרומה חשובה לעירוניות, לבריאות התושבים ולהפחתת השימוש ברכב פרטי. כתוצאה מכך, הגודש, הפקקים והרעש מתמעטים. כמו כן, אופניים ככלי תחבורה תורמים להפחתת זיהום האוויר ופליטות גזי החממה ומקדמים את יעדי אמנת האקלים".

צביקה צרפתי, מ"מ וסגן ראש העיר, "עיריית כפר סבא מציבה בראש את איכות חיי תושבי העיר וקשובה לצורכיהם. אנו פועלים לילות כימים בכדי לשפר את מערך התחבורה העירוני, ולהפחתת הגודש בצמתים בשעות העומס. אני מברך על רישות כלל צמתי העיר בגלאים לרכבים דלי מתכת, שמזהים גם רכבים דו גלגליים".

הילן דהרי, מנהלת מחלקת תחבורה, "אנו שמחים לבשר לציבור הרוכבים הדו גלגליים בעיר כי הוחלט לצאת במבצע של התקנת גלאים לרכבים דלי מתכת שיזהו גם רוכבי דו גלגלי, כולל בשעות השפל. מחלקת תחבורה בעיריית כפר סבא מעודדת שימוש ברכב דו גלגלי, היות והוא מפחית את זיהום הסביבה ואת העומסים בעיר".
לאחר כל אלו, לנו לא נותר אלא לקוות כי גם ערים אחרות יקחו דוגמא מעיריית כפר סבא ויתקינו גלאים אשר יזהו דו"ג בכל הצמתים העירוניות.

5 תגובות ל נמאס לכם לעמוד לבד ברמזור ולחכות לאור ירוק שלא יגיע? תעברו לכפר סבא

  1. מבורך ביותר! יש לקדם זאת כתקן מחייב לכל הרשויות המקומיות ולנתיבי ישראל בכל הרמזורים בארץ.

  2. מה אני עושה במצב שהרמזור לא מתחלף באמצע הלילה?? ההנחה שלי שהוא תקול לכן אני עובר בהתאם לתמרורים באותה צומת. הטיעון שלי מספק בבית משפט במקרה שתופס אותי שוטר?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל