fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

נוסעים בנתיב השמאלי? משטרת התנועה שמה אתכם על הכוונת

נוסעים בנתיב השמאלי? משטרת התנועה שמה אתכם על הכוונת

אסף לביא

צילום: יח"צ

מי מאיתנו לא "בירך" את אותו נהג הנוסע בנתיב השמאלי במהירות פחותה מהמהירות המותר? מעבר לכך שהמעשה גורם לפקקים גדולים ומפריע לזרם התנועה, המעשה גורר הנגים לעקוף את אותו נהג מהנתיב הימיני ובעצם גורם גם לעוקף עצמו לעבור עברת תנועה, מעבר לחוסר הסבלנות שהמעשה גורר.

בימים הקרובים, אגף התנועה של משטרת ישראל יגביר את האכיפה על עברת נסיעה בנתיב השמאלי.

"הנתיב השמאלי נועד לעקיפה בלבד – לפי החוק, אי שמירה על הנתיב הימני הינה עבירה הגוררת בצידה קנס של 250 ש"ח ו- 6 נקודות לחובתו של הנהג.

במסגרת פעילות האכיפה נגד עבירות בריונות כביש ועבירות מסכנות חיים, אגף התנועה מגביר בימים אלה את האכיפה נגד עבירת אי שמירה על הימין, במטרה לאפשר זרימה רציפה ומיטבית של התנועה בכבישים.

אנו קוראים לנהגים לשים לב לשמירה על הימין ובסיום העקיפה בנתיב השמאלי, לחזור ולשמור על הנתיב הימני בצורה בטוחה וזהירה."

כך מוסרים ממשטרת ישראל. לנו לא נותר אלא לברך על המהלך ולקוות כי נהגים יפנימו כי הנתיב השמאלי הוא לעקיפה בלבד ומשטרת התנועה תיוותר ללא עבודה בנושא זה.

6 תגובות ל נוסעים בנתיב השמאלי? משטרת התנועה שמה אתכם על הכוונת

  1. מבורך ביותר!! אבל יש לחדד נושא חשוב ובסיסי שבישראל נוהגים בימין הדרך. אי לכך – לא ניתן לעקוף מימין. זה לא נכון לוגית לקרוא למי שחוזר לנתיב הימני (כי חובה עליו לחזור אליו לאחר עקיפה) כמי ש"עקף מימין". כל כלי תחבורה שחזר לנתיב הימני ונתן פרק זמן סביר ל"מתנחל בשמאלי" שהיה לפניו לחזור לימין בבטחה לפני שאותו הנוהג כחוק "חלף על פניו מימין", לא יכול להחשב כ"עוקף מימין". צריך לזכור דבר פשוט: בכל דרך חובה לנהוג בימין הדרך ולעקוף משמאל לרכב שאנו מעוניינים לעקוף. כל עבריין תנועה שמבצע עבירה אחרת לא יכול לגרום לנו להיקרא עברייני תנועה. דוגמה נפוצה – איך יחשב מי שמתקרב לצומת בה הזכות היא שלו ולאחר שוידא כי הצומת פנוי ולפתע עוד עבריין מחליט בכל זאת להשתלב/לחצות את תנועתו? גם הוא אשם בתאונה/כמעט תאונה? נמאס כבר להאשים את הנוהגים כחוק!

  2. עמית צודק
    החוק מתייחס לעקיפה של כלי רכב בנתיבי נסיעה דו כוונים – כלומר נתיב מול נתיב
    לחלוף על פני רכב אחר בכביש רב מסלולי מצידו הימני לא נחשב לעקיפה
    ההתייחסות המעשית לתופעה היא למנוע מכלי רכב לנסוע בצורה איטית בנתיב השמאלי – שכן מקובל בעולם כולו ובאירופה בפרט שהמסלול השמאלי הינו מסלול "מהיר" – וזאת על מנת לשמור על זרימה של התנועה והבטיחות כמובן .

  3. חחח ממש מצחיק חכמי חלם כל הכביש פקוק אנשים נוסעים בכביש 1 לא רק ששני הנתיבים מלאים בפיצוץ מטורף וכל יום יש תאונה אחת אם לא יותר בשעות העומס בכביש הזה אנשים מעצבים ותסכול נוסעים על השוליים ומסכנים אופנועים , נראלי יותר חשוב בתור אופנוען שכמעט כל יום מישו מוחק אותי בכביש בגלל המכורים לסמראטפונים שלהם או אלה שיורדים לשוליים בשעות העומש והפקקים , הראש היהודי הוא החכם ביותר מכל האומות רק חבל שמנצלים אותו לשתות את הדם ( הכסף = הדם וזיעה שלנו ) של האחים שלהם במיסים על כל צורך בסיסי של האדם הממוצע נלקח מס , זה לא מייצר מדינה מצליחה כמו שמספרי ההגירה מראים !! חבל .

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל