fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC

מתחילים לחזור לשגרה: ספורט מוטורי מאושר לפעילות

מתחילים לחזור לשגרה: ספורט מוטורי מאושר לפעילות

תמי גורלי

צילום: יח"צ

בהודעה ששחרר משרד התרבות והספורט נכללים ענפי הספורט המוטורי הדו-גלגלי באספלט ושטח בתוכנית החזרת לשגרה ויכולים לחזור לפעילות, כך מדווחת כתבת הספורט המוטורי תמי גורלי.

כאשר יצאה ההודעה הרשמית ממשרד הספורט בתחילת השבוע, ענפי בספורט המוטורי לא היו חלק מהתקנות המקלות על הספורטאים בשלב א' של החזרה לשגרה. אולם אחרי פנייה למשרד הספורט נבחן עניין ענף הספורט המוטורי ורגע לפני כניסת סוף השבוע התקבל אישור כי אפשר אכן לחמם מנועים. כרגע מדובר באימונים בלבד כמו בשאר ענפי הספורט ורק בשלב מאוחר יותר יבחן נושא החזרה לתחרויות.
הודעה זו מתקבלת מספר ימים אחרי אישור הארכת תוקף רשיונות הנהיגה וכלי הרכב הספורטיביים בחודשיים

מצורפת ההודעה הרשמית שהתקבלה ממשרד הספורט:

השרה מירי רגב: בשורה לעולם הספורט הענפים האולימפיים, הפראלימפיים וענפי הספורט הלא-אולימפיים ההישגיים (איל"ת) חוזרים לפעילות באופן מידי

משרד התרבות והספורט סיכם היום עם משרד הבריאות על חזרתם לפעילות של ספורטאי ההישג הבינלאומיים של ישראל. יחד איתם ישובו לפעילות גם ספורטאי ענף הספורט המוטורי.

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב: אני שמחה שהצלחנו להקדים את מועד חזרתם של ספורטאי ההישג של ישראל, זאת בהמשך לסיכום על החזרת הספורט היחידני לפעילות אחרי יום העצמאות.
אני פועלת מול משרד הבריאות והממשלה להרחיב את מעגל הספורטאים שיחזרו למעגל הפעילות באופן הדרגתי על פי תוכנית מפורטת שהוכנה על ידי משרד הספורט שמתואמת עם הדרגים המקצועיים במשרד הבריאות והיא כוללת תכנית עבודה פרטנית לכל ענף וענף".

על פי הסיכום אליו הגיעו הדרגים המקצועיים במשרד התרבות והספורט ובמשרד הבריאות האימונים יהיו בהרכבים מצומצמים וקבועים של מתאמנים וכוללים תנאים ייחודיים לחידוש האימונים בתקופת משבר הקורונה. במטרה להקל על איגודי הספורט את חזרתם לפעילות, הוחלט כי כל איגוד ימנה ממונה מטעמו לנושא בכדי לקבוע תנאים לקיום האימונים שיעמדו בתו הסגול הרלוונטי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל