fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC

מערכת חדשה לשיתוף רכיבות: REAXN

מערכת חדשה לשיתוף רכיבות: REAXN

מערכת מוטו

צילום: יח"צ

המיזם REAXN של רודי דניאל, יזם ישראלי צעיר שמאחוריו ניסיון רב בתחום, נולד מתוך החוויה החברתית שהפכה לחלק בלתי נפרד מהרכיבה, ומחיפושים רבים של רוכבים המעוניינים להצטרף לקבוצות רכיבה או ליצור אחת משלהם.

המערכת מיועדת לשיתופי רכיבות בשטח או בכביש לכל סוגי הכלים ובכל רמות הרכיבה, שמה הוא משחק מילים של Re ו-Action. מטרת ריאקשן היא חיבור בין רוכבים מכל הארץ, במקום לפרסם או לעקוב אחרי מודעות בקבוצות השונות בפייסבוק ובוואטסאפ מציעה ריאקשן ריכוז של כל הצעות הטיולים תחת פלטפורמה אחת, נוחה לתפעול וקלילה לשימוש.

כל רוכב שנרשם לאתר יוצר פרופיל אישי בו הוא ממלא פרטים כמו סוג האופנוע וסגנון רכיבה. הרוכבים יכולים ליצור רכיבות חדשות עם דרישות שהוגדרו ולמצוא פרטנרים מתאימים, או להירשם לרכיבות שיצרו רוכבים אחרים כשהם יודעים מה מצפה להם, איזו רמת רכיבה, איזה אופנועים משתתפים, סגנון וסוג רכיבה, כמות הרוכבים, זמן ומקום ועוד הרבה פרטים חשובים.

אחרי ההרשמה לאתר ריאקשן בוחרים בין יצירת קבוצת רכיבה חדשה כשניתן להגדיר את הרכיבה כפי שאתם רוצים, לפי סגנון הרכיבה, רמת הרכיבה, מיקום ויעד ולפרסמה בכדי להפוך אותה זמינה לכל המשתתפים; ניתן כמובן ליצור רכיבות פרטיות וציבוריות ואפילו רכיבות מועדון. אם אתה מעוניינים להצטרף לרכיבה קיימת, פשוט מחפשים מהמודעות המפורסמות ובוחרים, המפה בצד ימין תציג את המסלול. בתוך קבוצת הרכיבה יש צ'אט בו תוכלו לדבר עם שאר המשתתפים.

ריאקשן היא חברת סטארטאפ ישראלית עם שאיפות גדולות. ההשקה הראשונית נעשתה בישראל, בתור התחלה המערכת פועלת באתר מותאם גם למובייל ובעתיד יצאו גרסאות נוספות עם פיצ'רים חדשים.

אתר REAXN

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל מערכת חדשה לשיתוף רכיבות: REAXN

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל