fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

מוטו גוצי V85 TT אדוונצ'ר יחשף במילאנו

מוטו גוצי V85 TT אדוונצ'ר יחשף במילאנו

גיא בן ברק

צילום: יצרן

מוטו גוצי תחשוף בתערוכת מילאנו ב-6 בנובמבר את האדוונצ'ר תורר הכול חדש שלה, V85 TT. אב טיפוס הוצג כזכור בתערוכת מילאנו בשנה שעברה, וכעת מתפרסמים בעולם תצלומי ריגול של הדגם שיתחיל שיווק ב-2019. מדובר באדוונצ'ר ראשון לגוצי מאז הסטלביו 1200 של 2007 ושדרוג משמעותי של פעילות גוצי בכלל, עם מנוע 850 כול חדש, אמנם בעיצוב הקלאסי של קירור אוויר ושני שסתומים לצילינדר, אך לא בהספק של 55 כוח סוס כפי שמותקן ב-V9 אלא 80 כוח סוס.

ה-V85 TT מעוצב קלאסי, ברוח כובשי המדבריות הגדולים של שנות ה-80' של המאה העשרים, וכמובן אותו V65 TT של גוצי מאותן שנים, שלדת צינורות פלדה עם שני בולמי זעזועים מאחור, כידון רחב וגבוה, כנף קדמית "מקור" ושני פנסי "באחה" מלפנים, עם זאת האבזור מודרני כולל אלקטרוניקה ושימוש בלד. שילוב הצבעים כפי שמופיע באתר היצרן צבעוני ומושך.

מוטו גוצי TT, השם מזכיר לוותיקים את ה-V65 TT, אנדורו מגודל שייצרה גוצי ב-1984 לשנים ספורות, נמכר בישראל ולכאורה אף היה האופנוע של האופנובנק (לכאורה כי לייבוביץ למעשה לא השתמש באופנוע כלל). ולסיום, גוצי היא בכלל ממציאת האדוונצ'ר, כמובילת היצרנים בעולם בין 1920 ל-1970, יצרה החברה עוד בשנת 1928 דגם סינגל שרכב מאירופה לקוטב הצפוני, נקרא כמובן "נורג'", והציג את המתלה האחורי המשוכך הראשון בעולם…

מגזין מוטוציקליסמו כבר רכב על הדגם-הכמעט-סדרתי:

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל