fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוזמנים: גיבורים קטנים 2018 עם חברי מוטו – 18.10

מוזמנים: גיבורים קטנים 2018 עם חברי מוטו – 18.10

מערכת מוטו


חברים יקרים, אתם מוזמנים לקחת חלק באירוע התנדבות בקהילה חשוב ביותר, למען ילדים מקסימים ומיוחדים מאוד…

זאת השנה השמינית שמוטו דוגרי יחד עם חברים טובים יקחו חלק בגיבורים קטנים. האירוע מתקיים ביום חמישי הבא, ה-18.10, תל חדיד, משעה 09:30 ועד הצהרים. נשמח לראותכם.

לפרטים נוספים ניתן גם לראות באוונט על האירוע בפייסבוק שלנו כאן

 

המסורת:
לפני שבע שנים התחלנו בדוגרי מסורת, בה אנו לוקחים מדי שנה חלק באירוע השנתי של עמותת "גיבורים קטנים". באירוע, שגם נקרא "גיבורים קטנים", משתתפים יותר מ-1,000 ילדים בעלי צרכים מיוחדים והוא מתקיים מדי שנה בתל חדיד. 

האירוע:
מתנדבים מכל רחבי הארץ של עמותת "גיבורים קטנים", יוזמים פעילויות מגוונות למען אותם ילדים. בין הפעילויות השונות – תחנות הפעלה לילדים, אפיית פיתות, תיפוף במעגלי תופים, רכיבה על אופניים, מתקנים מתנפחים, משחקים לילדים ועוד.
 
מה עושים אופנוענים באירוע?
את חלקנו באירוע זה אנחנו תורמים בכך שאנחנו מגיעים עם האופנועים ומלווים את הילדים בתחנות השונות, ביניהן גם "שרשרת החיול" שהם עוברים, כדי להרגיש שייכות לחוויה הכל-כך ישראלית במהלך הגיוס לצה"ל. 
 
לאחר מכן אנחנו מלווים את הילדים, במהלך הטקס השנתי ולבסוף הם מצטלמים כשהם ישובים על גבי האופנועים ומרגישים אופנוענים ליום אחד. 


 

קצת על העמותה: 
"גיבורים קטנים" היא עמותה שצמחה מתוך תנועה חברתית המבוססת על פעילות התנדבותית בקרב ילדי חינוך מיוחד הסובלים מפיגור שכלי. הילדים הנתמכים על ידי העמותה הנם תלמידי בית ספר והבוגרים ביותר בני 21. 
מטרות עמותת "גיבורים קטנים" הן לצמצם את הפערים בין ילדים נורמאליים לילדים בעלי צרכים מיוחדים, ככל הניתן; להעניק לילדים המיוחדים מסגרת תומכת, באמצעותה יוכלו לחייך וליהנות; להכשיר ילדים מיוחדים לחיים עצמאיים לאחר סיום הלימודים בבתי הספר המיוחדים.
 

בשמונה עשרה לאוקטובר (18.10.18), יום חמישי בשעה 09:30 בבוקר, כמדי שנה, נפגש בכניסה לתל חדיד, כדי לקחת חלק באירוע המרגש ואתם, גולשי מוטו דוגרי מוזמנים להצטרף אלינו – ביחד נתרום לקהלה ונעזור לילדים הנפלאים הללו לחייך ולהיות מאושרים. גם אם יש גשם האירוע מתקיים. כמובן רכיבה זהירה ובטוחה!

 

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל