fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

מהפך בגרמניה: טנרה 700 עוקף את ה-GS

מהפך בגרמניה: טנרה 700 עוקף את ה-GS

מערכת מוטו

צילום: רונן טופלברג

יותר אופנועי ימאהה טנרה 700 נמכרו מה-R1250GS של ב.מ.וו. נתון זה לא היה אולי מפתיע כל כך אם היה מגיע מכל מקום אחר בעולם, אך כשהוא מגיע מגרמניה – המגרש הביתי של האדוונצ'ר הבווארי הפופולרי, מדובר בחדשות מרעישות בהחלט. לא מדובר בהפרש צמוד אלא בפער של ממש: 310 אופנועי טנרה נמכרו ב-31 ימים אל מול 242 יחידות בלבד של ה-GS הגדול. במקום השלישי נמצא ההונדה אפריקה טווין, שמכר 181 יחידות. 

למהפך בצמרת טבלת המכירות בגרמניה תרם בוודאי לא מעט מחירו האטרקטיבי של הטנרה 700 באירופה, שעומד על קצת מעל ל-9,000 יורו. 

 

4 תגובות ל מהפך בגרמניה: טנרה 700 עוקף את ה-GS

  1. למה לא משווים למכירות של ה gs 800.הוא לא בטגוריה של ה1200?

    • כתבה בהחלט לא ברורה, כמו שירשמו מאזדה 3 מכרה יותר מדודג ראם?! לא הבנתי

  2. גם אני הייתי הולך על הטנרה…מה לעזזל אפשר לעשות בשטח עם אופנוע 1250 סמ"ק. כמו כן מרוב טכנולוגיה כבר איבדו את רוח האופנוע…

    • טל, נראה לך שהרוב נכנסים לשטח עם ה 1250? ממש לא. הוא תיור מצוין. ה 700 הרבה יותר לשטח. בסוף ימצאו שאלו שקנו את ה 700…. יש להם גם 1250. רק רצו משהו לשטח. 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל