fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

מהדורה מוגבלת: אפריליה טואנו V4 X למסלול בלבד

מהדורה מוגבלת: אפריליה טואנו V4 X למסלול בלבד

אסף לביא

צילום: יצרן

אפריליה חושפת מהדורה מוגבלת לטואנו V4 שמיועדת למסלול המרוצים בלבד, הטואנו V4 X. הדגם המיוחד עולה בהספק לכדי 221 כ"ס, משקלו היבש יורד ל-166 ק"ג, המערכות הטכנולוגיות משופרות, כל המכלולים עוברים עדכון משמעותי ובחזית האופנוע כנף גדולה בסגנון אופנוע המוטוGP של החברה. מי שירצה לרכוש יחידה כזאת יוכל לעשות זאת באתר של אפריליה ואף יוכל לאסוף את האופנוע ישירות ממחלקת המרוצים של החברה בנואלה, איטליה – זאת כמובן, בכפוף להגבלות.

נייקד, אבל נבנה למסלול.

לפני קצת יותר משנה אפריליה חגגה יום הולדת עשר לסופרבייק שלה ה-RSV4 עם גרסת מסלול מטורפת ומוגבלת ל-10 יחידות – RSV4 X שמה (כשה-X מסמן עשר בספרות רומיות), עם 225 כ"ס, כנפונים, מתלים של אוהלינס ומשקל יבש של 165 ק"ג, תוך שעות בודדות נמכרו כל היחידות כשמחירן היה כפול מזה של דגם הפקטורי היוקרתי.

כעת מחלקת המרוצים של אפריליה חושפת עוד גרסת X, הפעם לאופנוע הנייקד הקיצוני של החברה, הטואנו V4. המהדורה המוגבלת עושה שימוש במנוע של ה-RSV4 1100 פקטורי שבעזרת מערכת פליטה משודרגת ומערכת יניקה דומה לזו של אופנוע הסופרבייק של החברה עולה ב-4 כ"ס ל-221 כ"ס, המשקל היבש יורד מ-185 ק"ג של הטואנו פקטורי ל-166 ק"ג – זאת הודות למעטפת עשויה קרבון, ידיות בלם וקלאץ', ריר-סט (משולב קרבון), מכסה דלק ומיגונים שעשויים מאלומיניום מכורסם, חישוקי מגנזיום של מרקזיני ומערכת פליטה של אקרפוביץ'. סוגר את רשימת התוספות הספורטיביות הוא סט צמיגי סליקס של פירלי.

אליקס אספרגארו רכב עליו בין סבבי המוטוGP במסלול רד בול רינג.

בגזרה הטכנולוגית מערכות בקרת האחיזה, בלימת המנוע והווילי זוכות לעדכון והתאמה לעבודת מסלול, מפות ההצתה החדשות כולן מציעות הספק מלא וכיוונים שונים לאופנוע שכמובן גם מגיע עם קוויקשיפטר למעלה ולמטה. הטואנו V4 X מקבל מערכת מתלים חצי-אקטיבית Smart EC 2.0 של אוהלינס, מערכת בלימה של ברמבו עם משאבות רדיאליות מכוסמות וקליפרים GP4-MS – שהם הדבר הכי קורב היום למוטוGP ולהם מוצמדים גם זוג כונסי אוויר מקרבון, מסך TFT עם חיישן GPS למדידת זמני הקפה והתוספת הבולטת ביותר על האופנוע – כנף הקרבון הענקית מקדימה, כמובן – שנועדה לשפר את היכולות האווירודינמיות של הטואנו, לספק יציבות גבוהה ויותר אחיזה. מחירו של הטואנו V4 X עומד על 34,000 אירו ובשלב זה לא נמסר לכמה יחידות המהדורה מוגבלת.

זה רשמי – הכנפונים כאן כדי להישאר.

ה"סופר טואנו" נוסה על מסלול אימולה המשמש חלק מסבב הסופרבייק העולמי, שם רוכב הניסוי של אפריליה לורנזו סבדורי עשה עליו זמן הקפה של 1:50, לצורך השוואה, ג'ונתן ריי עשה שם ב-2019 על גבי הקאוואסאקי ZX-10RR זמן של 1:46.374. בתמונות דווקא תראו את אליקס אספרגארו, רוכב המוטוGP של אפריליה, שרכב על הטואנו V4 X במסלול שפילברג רד בול רינג באוסטריה בין שני סבבי המוטוGP שהתקיימו שם, הרוכב הצבעוני מתאים מאוד לצביעה שנבחרה לטואנו  בגווני שחור, לבן, אדום, סגול בהיר וצהוב המהווה הומאז' ל-RSV 1000 Bol d’Or מ-2006.

לא חסכנו מכם אף תמונה מהגלריה המדהימה ששחררה פיאג'ו, אותה תמצאו למטה.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל