fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC

לשנת 2020: סגוואי תחשוף שני כלים מעניינים

לשנת 2020: סגוואי תחשוף שני כלים מעניינים

אביעד רייס

צילום: יצרן

כשחושבים על סגוואי יצרנית הקורקינטים החשמליים וה"רכינועים" (כן כן ככה קוראים לזה בעברית), לא ממש מתעוררים רגשות תשוקה או מחשבה על ספורט אקסטרים, בטח שלא בשטח. עכשיו מסתבר כי בחברה לא נחו על השמרים ומתכננים להיכנס לשווקים חדשים. 

מה שעובר לנו בראש שאנחנו חושבים על סגוואי

סגוואי תציג את הכלים החדשים בשתי תערוכות גדולות שקורות בשבוע הבא ברחבי העולם: תערוכת מילאנו ותערוכת SEMA בארה"ב. הכלי שיוצג במילאנו הוא SBS היברידי והכלי שיוצג ב-SEMA הוא אופנוע טריאל חשמלי. 

בשני המקרים מדובר בטיזרים שעלו לדף הפייסבוק הרשמי של החברה ללא פרטים נוספים. רכב SBS היברידי הוא בהחלט תוספת מעניינת לסגמנט זה שנשלט בעיקר בידי כלים עם מנועי בנזין טורבו אימתניים מתוצרת פולריס וקאן-אם. חברת ניקולה המתמחה ברכבים חשמליים היא נכון להיום הראשונה שמציעה SBS קרבי חשמלי, ה-NZT שמו ויהיה מעניין לראות כיצד תשתלב סגוואי שמגיעה כמעט ללא ניסיון בשטח, למעט דגם ה-X2 שלה – קורקינט עם צמיגי שטח. פולריס וקאן-אם עדיין לא הציגו כלי חשמלי לפחות לא בצורה רשמית. 

הספק מירבי של 590 כ"ס – ה-NZT החשמלי של ניקולה

הכלי השני הוא כאמור אופנוע טריאל חשמלי. מידע לגבי הכלי אין מלבד העובדה כי בסגוואי מצהירים שהוא ייחשף בצורה רשמית בתערוכת SEMA – תערוכת הרכב הפופולרית ביותר בארה"ב, ואולי זה רמז שמדובר בכלי שמיועד בינתיים לשוק האמריקני בלבד. 

תמיד כיף לראות יצרניות שנכנסות לסגמנטים חדשים ומעניין לראות איך תצליח בהם סגוואי. אנחנו נפגוש כמובן את ה-SBS ההיברידי החדש שלה בתערוכת מילאנו הקרובה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל