fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן

יצרנית האופנועים ההודית TVS תציג בקרוב דגם חדש

יצרנית האופנועים ההודית TVS תציג בקרוב דגם חדש

מערכת מוטו

צילום: יצרן

השותפות בין BMW לבין TVS יצאה לדרך כבר ב-2013 ומאז יוצרו עשרות אלפי יחידות מדגמי ה-310 של ב.מ.וו שנמכרו בכל העולם. TVS גם הובילה את פרויקט ה-F750GS של ב.מ.וו בהודו אך הדגם היחיד שנוצר משיתוף הפעולה הזה ונשא את המיתוג של החברה ההודית הוא האפאצ'י 310RR – אופנוע ספורטיבי עם פיירינג מלא שחולק את המנוע, השלדה ועוד לא מעט מכלולים עם ה-G310R וה-GS של ב.מ.וו.

מנכ"ל TVS הודיע כי הם עומדים לייצר דגם נוסף שיצטרף לאפאצ'י, וההשערות מדברות על כך שאולי מדובר ב-Zeppelin – קרוזר שהוצג בתערוכת הרכב של הודו ב-2018, בתחילה עם מנוע בנפח 220 סמ"ק, אך לפי ההערכות הוא עתיד לקבל את מנוע הסינגל מקורר הנוזל של דגמי ה-310 של ב.מ.וו ובאפאצ'י.

בשוק הדגמים הקטנים בהודו שולטות בעיקר רויאל אנפילד, הירו ו-KTM עם דגמי הדיוק השונים, וההצגה של ה-390 אדוונצ'ר יחד עם הבשורה על כך שטריומף ובז'אז' מתכוונות להציג סדרה חדשה של דגמים משלהן, מכניסות את החבר'ה ב-TVS ללחץ, וגורמת לנו לשאר שאולי הדגם החדש של TVS יהיה דווקא אדוונצ'ר, תאום ל-G310GS.

הסיפור של ב.מ.וו ו-TVS לא נדיר ונפוץ גם בקרב יצרנים נוספים – העיצוב והתכנון נעשים אצל המותג המוכר יותר, והייצור נעשה ע"י המותג השני ובמפעלים במדינות כמו הודו וסין, כאשר החברה הבכירה מפקחת על כל התהליך מקרוב.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל