fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

ימאהה MW-9 לייצור: אופנוע "טריסיטי" עם מנוע ה-MT09

ימאהה MW-9 לייצור: אופנוע "טריסיטי" עם מנוע ה-MT09

גיא בן ברק

צילום: יצרן

בדיוק לפני שנתיים בתערוכת טוקיו חשפה ימאהה את קונספט MW-9 האופנוע תלת עם שני גלגלים מקדימה ואחד מאחור, שילדה כפולת מזלגות קדמיים, וכעת מוידאו טיזר שמפרסמת ימאהה היום תחת הכותרת Ride The Revolution עולה השערה הגיונית כי ימאהה תציג בטוקיו עוד שבוע גרסת ייצור של התלת אופנוע.

הרעיון של "אופנוע יציב" בזכות צמד גלגלים קדמיים, אבל מתנהג כמו אופנוע בפניות בזכות מתלים קדמיים ייחודיים, בוצע כידוע לראשונה בקטנוע עם הפיאג'יו MP3 ולאחר מכן ימאהה עצמה עם וקטריקס, אלא שכאן בהתאם להגדלה שנעשית לראשונה לאופנוע אמיתי הרי שהגיבוי המכאני הנדרש משמעותי והושג בהשקעות עתק, ואין ספק כי לא יוגבל רק למנוע בנזין אלא ישמש גם מנועים חשמליים בעתיד הקרוב.

במידה ואכן ההערכות של עיתונאי העולם נכונות ויוצג MW-9 הרי שימאהה רושמת זכות ראשונים על כלי מסוג זה, אופנוע פול סייז עם צמד גלגלים קדמיים, מנוע של MT09 תלת צילינדרים, מייצר 115 כוח סוס, העומסים הם בליגה אחרת מאשר בקטנוע תלת שאפילו בו התחושה מההיגוי מוזרה, קל וחומר כאן עם מערכת הגה של ממש. האם זה יהיה להצלחה מסחררת כפי שהשיגו הקטנועים עם שני גלגלים קדמיים או שבדומה לניסיונות הכלאה קודמים במהלך ההיסטוריה בין אופנוע למכונית יתגלה כי הרעיון שעבד בתוך הערים עם כלים קטנים הופך לאוסף של המגרעות המשותפות לאופנוע ולמכונית…

2 תגובות ל ימאהה MW-9 לייצור: אופנוע "טריסיטי" עם מנוע ה-MT09

  1. ןבהצלחה להם , נקווה שיענה על הציפיות ויהיה נוח , אמין ובטיחותי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל