מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ימאהה ממשיכה עם שני גלגלים – קדמיים
גיא בן ברק
צילום: יצרן
ימאהה עתידה לפתוח פער ענק על מתחרותיה יצרניות האופנועים מיפן ואירופה בתחום "האופנוע עם שלושה גלגלים". בעוד מתחרותיה לא נכנסות כלל לתחום, הרי שימאהה לאחר הטריסיטי וכמובן הניקן החדש, כבר הולכת צעד נוסף כאשר היא רוכשת בסוף 2017 את הסדנה הקטנה מנורבגיה "ברודלי". סדנה פרטית זו, המייצרת מאז 2005, מתמחה באופנועי שלושה גלגלים ומתמקדת, בניגוד לתלת האחרים של פיאג'יו וימאהה עד היום, ברכיבת שטח קשה, שלג, בוץ וכול מה שיש בנורבגיה בשפע. בהתאם לעומסים הגדולים, התלת אופנועים של ברודלי מצוידים במנגנון גלגלים קדמיים מאסיבי בהרבה מזה של פיאג'יו MP3 או ימאהה טריסיטי, וזו כבר סיבה מספקת בשביל שימאהה תרכוש אותם.
אז מתי כבר נראה תלת אופנוע קרבי אול אאוט המבצע בשטח מה שימאהה ניקן הולך לתת על אספלט?
– נחכה ונראה.
עוד גלגל אחד וזה טרקטורון..ואז תיהיה פחות התלהבות..
זה העיניין . שזבה בלי עוד גלגל אחד ולכן ההתלהבות.