fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ימאהה טנרה 700: גרסה נוספת נתפסה בשלבי ניסוי

ימאהה טנרה 700: גרסה נוספת נתפסה בשלבי ניסוי

דניאל וקנין | צילום: RideApart

הטנרה 700 של ימאהה מעורר עניין רב בקרב רוכבים ואפילו כאן במערכת מוטו נכתבו עליו מספר רב של מילים, כולל שני מבחני דרכים, לטנרה 700 סטוק ולטנרה 700 משופר מתלים.

לא מזמן יצאה גרסת 'ראלי' לאופנוע, שלא סיפקה שינויים משמעותיים מעבר לצביעת מחווה לאופנועים שייצגו את ימאהה בראלי דקאר של 83' ו-84', מיגון משופר, אגזוז אקרפוביץ' ושינויים קטנים. רוב הקהל היה מאוכזב שאין מתלים משודרגים או מיכל דלק מוגדל, וכעת נראה שימאהה עובדת על גרסה נוספת, שאולי תספק למעריצים את מה שרצו.

תמונות ריגול שנחשפו לאחרונה מראות גרסה חדשה לטנרה – אליה רוב התקשורת העולמית מתייחסת כגרסת Travel. למרות שכל חלקו הקדמי מכוסה בתמונות, ניתן עדיין להבחין שמיכל הדלק רחב יותר – נראה כי הגרסה תתאים למי שיחפש מסעות ארוכים מטווח הנסיעה שמציע הטנרה 700 הסטנדרטי, על פי הערכות מדובר בצמיחה מ-16 ליטר בגרסה הרגילה ליותר מ-20 בגרסת ה-Travel.

עוד ניתן לראות שינויים בסעפת, אולי על מנת לעמוד בתקנות האירו הבאות, מנשאים שאולי מרמזים על אפשרות של ארגזים מקוריים על האופנוע, כנראה מאלומיניום האופנתי לאדוונצ'רים, ג'ק מרכזי וגם, אחד הדברים המעניינים שאפשר לראות מתמונות הריגול: בולמים מעט שונים, אנחנו עוד לא יכולים לומר בוודאות, אך נראה שהמזלג הקדמי והבולם האחורי שונים משל הדגם הסטנדרטי – כזכור לכם, אחת מהנקודות היחידות שלא לטובותו של הטנרה הייתה בנושא הבולמים.

קשה לומר מתי ימאהה מתכוונת לחשוף רשמית את הגרסה החדשה, אם הייתה לה כוונה לעשות את זה לפני ש-2020 נגמרת כבר היינו רואים רמזים לכך, יכול להיות שהטנרה 700 Travel יהיה דגם אמצע-שנה ב-2021 עם שיווק לקראת סופה. נמשיך לעדכן.

עוד בנושא:
ימאהה מציגה: טנרה 700 עם 72 כ"ס, יצור סדרתי ב-2019
ימאהה טנרה 700 במכירה מוקדמת
רכיבה ראשונה: ימאהה טנרה 700
מהפך בגרמניה: טנרה 700 עוקף את ה-GS
גלריה: טיול מועדון טנרה הראשון
וידאו: פול טארס לוקח את הטנרה 700 לקצה

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל