fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

ימאהה חושפת YZF-R3 חדש

ימאהה חושפת YZF-R3 חדש

אסף לביא

צילום: יצרן

קצת אחרי תערוכת Intermot וחודש לפני EICMA מציגה ימאהה את ה-YZF-R3 המחודש שלה. לפני 20 שנה החלה דרכה משפחת ה-R של היצרן, עם ה-YZF-R1 הראשון ב-1998, מאז התרחבה המשפחה וכוללת 4 דגמים, כשה-R3 הוצג בשנת 2015. ימאהה הציגו לפני תערוכת קלן את ה-R125 הכל-חדש, וכעת היצרן מציג את אחיו הגדול והמשודרג לפני תערוכת מילאנו.

בבסיסו של ה-R3 פועם אותו המנוע המוכר, טווין מקבילי בנפח 321 סמ"ק, עם בוכנות מחושלות קלות וצילינדרים מוסטים מאלומיניום בציפוי דיאסיל, מנוע שאמור לספק כוח זמין בכל סל"ד. השלדה עשויה מסבך צינורות עם מנוע כגורם נושא עומס, עם זרוע אחורית א-סימטרית ובולם אחורי KYB עם כיוון עומס קפיץ. מקדימה מזלג הפוך חדש בקוטר 37 מ"מ. היצרן טוען לחלוקת משקל 50:50.

מיכל הדלק עוצב מחדש, רחב יותר ב-31.4 מ"מ, נמוך ב-20 מ"מ ומכיל 14 ליטר, יחד עם כידון נמוך יותר ב-22 מ"מ יוצרים תנוחת רכיבה כמעט-חדשה ומעט קיצונית יותר.

מבחינת עיצוב שואב ה-R3 החדש השראה רבה מאחיו הגדולים וגם מה-M1, אופנוע המוטוGP של היצרן. הפרינג הקדמי עוצב במנהרת רוח ואמור לספק, מעבר לעליה של כ-8 קמ"ש במהירות הסופית,  אווירודינמיות והגנת רוח טובה מבעבר.

כעת כל נורות האופנוע הופכות לד ולוח המחוונים מקבל מסך LCD, כצו האופנה הנוכחי.

ה-R3 יגיע לשווקים כבר בתחילת 2019

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל