fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

יום הולדת לאייקון: ה-Fat Boy חוגג 30 שנה

יום הולדת לאייקון: ה-Fat Boy חוגג 30 שנה

אביעד רייס

צילום: יצרן

הפאט בוי הראשון של הארלי הוצג בשנת 1989 כדגם 1990 עם עיצוב שפגע בול, סופטייל שמנמן, כידון רחב, כנפיים קצוצות, פנס עגול ענק מקדימה, צמיגים רחבים, חישוקי אלומיניום מלאים ואגזוז כפול. שנה לאחר מכן כבר כיכב ה-Fat boy בסרט 'שליחות קטלנית 2: יום הדין' עם ארנולד שוורצנגר על האוכף באחד המרדפים הנועזים של הוליווד, הכולל קפיצה מגגות, ומכאן הכל היסטוריה – הפאט בוי הפך לאחד הדגמים האייקונים של הארלי ובמידה רבה התמונה שעולה בראש לאנשים שחושבים על הארלי, היא שלו. 

ב-2018, לרגל חיסול סדרת הדיינה והעברת כל דגמיה לבסיס סופטייל, קיבל הפאט בוי שדרוג מקיף והוצג עם שלדת הסופטייל החדשה ומנוע המילווקי 8 המודרני, בעוד שהוא שומר על הקווים המקוריים שמאפיינים את הדגם, ובעיקר הגלגלים המלאים. ווילי ג'י דוידסון, אחד המעצבים היותר מפורסמים של החברה ומי שהוביל את הפרויקט, מספר שהאופנוע קיבל את שמו בגלל המראה השמנמן שלו, "מי שעבד על האופנוע חשב שהוא נראה קצת שמן, ואז מחלקת השיווק באה והציעה את השם 'פאט בוי'…" כך על פי דוידסון. 

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

הפאט בוי בגרסת ה-30th Anniversary המיוחדת מציג מראה מושחר לחלוטין – גוף האופנוע בצבע שחור בוהק בגוון שנקרא Vivid, כאשר גם מנוע המילווקי 8 – וי-טווין בנפח 1,868 סמ"ק עם מומנט של 15 קג"מ עובר השחרה מלאה. הכידון הרחב והשמן, חישוקי האלומיניום, מערכת הפליטה הכפולה המסורתית של הפאט בוייז של הארלי ואפילו המתגים – כולם לבשו שחור לכבוד המאורע. המהדורה החגיגית מוגבלת כמובן – 2,500 יחידות בלבד, כשכל אחת מקבלת את המספר הסידורי שלה מוטבע ליד מיכל הדלק. המחיר עומד על כ-1,500 דולר יותר מהגרסה הרגילה.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל