fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

טריומף לשת"פ עם בז'אז' ההודית – עד כמה ק.ט.מ מעורבים?

טריומף לשת"פ עם בז'אז' ההודית – עד כמה ק.ט.מ מעורבים?

יצרני האופנועים חייבים אחיזה משמעותית באסיה. מי שאין לו לא ישרוד. וכך מהארלי ועד ק.ט.מ, מהונדה ועד בנלי, כולם מחזיקים פעילות בהיקף כזה או אחר באסיה, ייצור ושיווק של דגמי אופנועים קטנים, אך הולכים וגדלים וגם הולכים ומשתבחים בטכנולוגיה. היצרן האחרון להיכנס לאסיה הוא טריומף אשר מתקשר בשותפות עם ענק הרכב ההודי בז'אז'; לטריומף כעת אין מנועים קטנים ועליהם אופנועים קטנים וזאת מאז 2014 אז נגנז מנוע 250 סינגל של טריומף והם מאוד רוצים שיהיה להם, טבעי שיחפצו לפתח, לייצר ולשווק את האופנועים הללו באסיה מקומם הטבעי של אופנועים קטנים. במקרה זה גם יש הקשרים היסטוריים – טריומף הייתה בשיאה באימפריה הבריטית בחצי הראשון של המאה העשרים והאימפריה הבריטית הייתה בדיוק אז בשיאה כאשר היא שולטת על חצי עולם, כולל הודו כמובן, כלומר המותג טריומף עבור ההודים הוא הרבה יותר מאופנועים.

מנוע הטריפל של טריומף אשר יכנס בשנת 2019 למוטו2

אולם אפילו ההקשר ההיסטורי של חזרת טריומף להודו לא מרכז העניין אלא בכלל יצרן אירופי ענק, ק.ט.מ. מכיוון שק.ט.מ שותפה מאז 2008 עם בז'אז' והייתה מהראשונות האירופאיות לעשות זאת, הרי שעולה אפשרות לקשר בין ק.ט.מ לשותפות טריומף בז'אז'. הקשר הוא אליפות המוטו2 במסגרת המוטו GP, כפי שפרסמנו זה מכבר, החל מעונת 2019 ישמשו מנועי טריומף במקום מנועי הונדה, הטריפל 765 סמ"ק במקום CBR600RR, ומי שתהה מדוע נכנסת ק.ט.מ לקטגוריית מוטו2 השנה עם אופנוע מעולה ומפותח, לא יואשם בפראנויה במידה ויראה בזאת תכנון מושכל של ק.ט.מ:

1. נכנסים בעונת 2017 למוטו2 עם אופנוע רשמי

2. קונים באמצעות בז'אז' גישה ישירה לטריומף, כזו שאין לאף יצרן מתחרה בוודאי לא מבין אלה המתמודדים במוטו2 כלומר הונדה

3. כאשר מנועי טריומף נכנסים למוטו2 בעוד עונה ק.ט.מ נהנית מיתרון ענק על הונדה שכן היא מכירה את המנוע הזה לפני כולם ולמעשה היא היא שמייצרת אותו רק תחת הכיסוי של בז'אז'. נשמע מופרך? ראינו דברים הזויים מאלה קורים…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל