fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: ימאהה Tracer 900 ו-GT

חדש בישראל: ימאהה Tracer 900 ו-GT

מטרו מוטור, יבואנית ימאהה בישראל, מודיעה על הגעתו לארץ של הימאהה Tracer 900 החדש. מאז שהוצג לראשונה ב-2015, הימאהה Tracer מציע שילוב של אופי המנוע של ה-MT-09, בשילוב נוחות תיור למרחקים ארוכים וליומיום.

כעת ב-2018, מציגה ימאהה את הדור החדש של הטרייסר, עם מספר רב של עדכונים ושיפורים, וכמו כן, גרסת GT חדשה שלוקחת את פלטפורמת הטרייסר צעד נוסף קדימה.

הטרייסר 900 החדש זוכה לשורה של עדכוני עיצוב. חזית האופנוע זוכה לחיפוי בעיצוב חדש, מיגון הרוח עבר ריענון מקיף, עם משקף רוח מתכוונן גדול יותר, ומנגנון חדש שמאפשר את לשנות את גובהו ביד אחת בלבד בלחיצה פשוטה.

בתחום הארגונומיה הטרייסר 900 החדש מציע מספר שינויים: הכידון החדש קצר יותר, המושב החדש עודכן גם הוא וכעת הוא מציע מרחב גדול יותר לרוכב ולמורכב ותוספת ריפוד. בעקבות השינויים, המושב החדש גבוהה ב-5 מ"מ מהדגם הקודם. גם בתחום נוחות המורכב נעשו שינויים לטובת נוחות – רגליות המורכב הונמכו וכעת מאפשרות תנוחת רכיבה טבעית יותר, וידיות האחיזה החדשות מאפשרות חביקה טובה ונוחה יותר לאורך זמן.

 

הטרייסר 900 החדש זוכה לשינוי הגיאומטריה ולשיפור המתלה האחורי, לטובת ביצועים טובים יותר תחת עומס משקל ומורכב. שינוי הגיאומטריה התאפשר עקב זרוע אחורית חדשה, וכיול שונה לבולם האחורי.

לשנת 2018, ימאהה מחדשת עם גרסת פרימיום משודרגת ומאובזרת – הטרייסר 900 GT שזוכה בכל השינויים של הפלטפורמה החדשה, בתוספת שינויים ייחודיים לדגם, שנועדו לתת לו יכולות נוספות הן בגזרת הביצועים והן בגזרת הנוחות והעיצוב.

הטרייסר 900 GT מציע מתלים (קדמי ואחורי) משופרים ביחס לגרסה הרגילה, עם יכולת כיוון מלאה לבולם הקדמי וכיוון Preload מרוחק לבולם האחורי. חבילת המתלים המשודרגת מציגה ביצועים ספורטיביים יותר, ויכולת רכיבה ברמה הגבוהה ביותר תחת עומס משקל ומורכב. בנוסף בקרת שיוט אלקטרונית הלקוחה מה-MT-10, הפועלת החל מההילוך הרביעי, ועד 180 קמ"ש. המערכת האלקטרונית מאפשרת שליטה במהירות במרווחים של 2 קמ"ש.

לטובת רוכבים ספורטיביים במיוחד, הטרייסר 900 GT מציע קוויק-שיפטר. לוח שעונים צבעוני בטכנולוגיית TFT, מציג שפע של מידע לרוכב עם דגש על מידע שימושי לרכיבת תיור – חיווי הילוך נוכחי, טמפרטורת סביבה, מצב תוכנית ניהול מנוע, מד דלק, ומצב צריכת דלק. ידיות מחממות מקוריות כסטנדרט לנסיעה נעימה ונוחה בכל מזג אוויר.

הטרייסר 900 יעלה 79,985 ₪, גרסת ה-GT תעלה 84,985 ₪

 

 

רוצה לראות מה מחיר האופנוע שלך עכשיו? כנס למוטו מדריך

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל