fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בארץ: דגמי הכביש של הוסקוורנה

חדש בארץ: דגמי הכביש של הוסקוורנה

ראסטי ג'יימס

צילום: תומר פדר

בפעם האחרונה שהציגה הוסקוורנה, בגלגולה הקודם, דגם כביש – קיבל העולם המוטורי את ה- Nuda 900R; יצירת אומנות על שני גלגלים שהצליחה לשלב מראה עירום, כמעט רטרו-סטייל, עם עתידנות 'על-חלל' וגם להציג התנהגות כביש משובחת (גם אם קצת קיצונית).

בגרסה הנוכחית חזינו כבר וראינו אבות טיפוס ודגמי נייר וחימר, תצוגות וזמן המתנה משוער… ובכן, הגיע הזמן וסדרת החצים האורבנים של הוסקוורנה מגיעה לאולמות התצוגה. את הסדרה מגדירה הוסקוורנה כתרגום שלה ל"אופנוע רודסטר עתידני בעיצוב מינימליסטי ובעל קווים נקיים".

הסדרה כוללת שלושה אופנועים: האחד דגם ה-Vitpilen 701 (חץ לבן בשוודית), בנפח 693 סמ"ק, עם 75 כ"ס ממנוע סינגל! (מגיע גם בגרסת A1) ושני דגמים בנפח 375 סמ"ק, עם 43 כ"ס על 148 ק"ג בעיצוב קפה רייסר נקי. בהחלט מעורר תאבון.

דגם ה-Vitpilen 401, עם תנוחת רכיבה מעט יותר ספורטיבית וצמיגי כביש, קפה רייסר מודרני עם מנוע סינגל בנפח 375 סמ"ק וה-Svartpilen 401 (חץ שחור בשוודית), מציע אופנוע A1 בקונספט סקרמבלר אורבני, השואב השראתו מדגם ה-Silverpilen האגדי, איתו כיכבה הוסקוורנה בשנות ה-50.

אז אם עקבתם עד כה אחרי הקו המוביל, וודאי לא תופתעו לדעת שאת השקת האופנועים בישראל בחרה עופר אבניר לקיים במסגרת שבוע האופנה בתל אביב ובשיתוף פעולה ייחודי עם Studio MAYOR, שהשיק את קולקציית SS18, בהובלתו של המעצב הישראלי אביתר מאיור, עם Runway ודוגמניות, קוקטיילים וגלאמור – שילוב טבעי עבור יצרנית הפרמיום, בסביבה נקייה – עכשיו משמדובר בדגמי הכביש של החברה.

מחירי דגמי הכביש של הוסקוורנה יעמדו בתקופת ההשקה על 39,900 שקלים לדגמי Vitpilen 401 וה-Svartpilen 401 ועל 69,900 שקלים לדגם ה-Vitpilen 701 המחירים לפני אגרות רישוי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל