fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

חדש בארץ: ב.מ.וו G310GS, המחיר: 40,900₪

חדש בארץ: ב.מ.וו G310GS, המחיר: 40,900₪

דלק מוטורס, יבואנית BMW בישראל, תציג לראשונה באירוע השקה 8-6 בדצמבר את האופנוע הדו שימושי החדש שלה G310GS הרוכשים במסגרת אירוע ההשקה בתל-אביב וחיפה ייהנו מחבילת אבזור בשווי 2,700 ש"ח הכוללת: ארגז מקורי ותיק מיכל ייעודי. הדגם החדש מצטרף לאחיו הG310R אשר הושק בחודש ספטמבר האחרון.

דגם ה-GS החדש חולק את אותם מכלולים עם דגם ה-R: מנוע בנפח של 313 סמ"ק, המפיק 34 כ"ס ומתאים לקטגוריית A1, שלדת צינורות, זרוע אחורית מאלומיניום, לוח שעונים דיגיטלי ועוד.

כל סימני משפחת ה-עד קיימים גם במצטרף החדש והקטן, ה-"מקור" הקדמי הבולט, משטחי הצד הכסופים, המשקף המינימליסטי, מרווח הגחון הגדול והסבל המסיבי. האופנוע משדר דו-שימושיות והרפתקנות ומיועד למי שמוגבל ברישיון או מחפש אופנוע בנפח קטן.

אבזור הבטיחות כולל מערכת ABS בעלת כפתור ניתוק לרכיבת שטח. גלגל קדמי 19' ואחורי 17' מתאימים למגוון צמיגי שטח ודו"ש. הטיית הצילינדר וסיבובו ב-180 מעלות (פתח הפליטה פונה אחורנית) מאפשר מרכוז מסה ויכולת פניה ויציבות גבוהה. שלדת צינורות עם מתלה קידמי הפוך, זרוע אחורית מאלומיניום ובלמים מרשימים. אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק"מ, טיפולים כל 10,000 ק"מ.

  • כמו בכל דגמי היצרן גם לדגם זה אפשרות אבזור נרחבות ע"י אבזור מקורי: ידיות מתחממות, ארגז אחורי, ג'ק אמצע וכו'. האופנוע מגיע ב-3 צבעים: טריקולור, שחור ואדום.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל