fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

חגיגה בהארלי: סניף קונספט חדש בת"א והשקה מקומית

חגיגה בהארלי: סניף קונספט חדש בת"א והשקה מקומית

אביעד רייס

צילום: רונן טופלברג

היום (יום שלישי) היה היום של הארלי. נתחיל בסניף הקונספט הבאמת מדהים ומטורף שנחנך היום, לראשונה בתל אביב. 1,000 מ"ר ולא פחות מ-5 מיליון שקלים הושקעו בסניף החדש של הארלי, השני במספרו בישראל והראשון בתל אביב. בסניף, המרשים אפילו בקנה מידה של אולמות תצוגה גדולים בארה"ב או בערים גדולות באירופה, עומדים עשרות דגמי הארלי מכל הסוגים, נוצצים ומפתים. אבל בסניף החדש הזה יש הרבה יותר מאופנועים.

העיצוב מושקע במיוחד וכולל פינות ישיבה, אולם קבלה רחב ידיים, משרדים עם חלונות שקופים שלא מנתקים את הלקוחות מיועצי המכירות, תצוגה ע-נ-ק-י-ת של אביזרים: ציוד רכיבה החל מקסדות דרך מעילים ממוגנים ועד מגפי רכיבה, ביגוד קז'ואל במגוון אדיר, אביזרים לאופנועים החל מפילטרים תחליפיים דרך מושבים, פנסים, כידונים ואפילו פקקי דלק. מזכרות, צעצועים, ביגוד לתינוקות ואפילו אביזרי הארלי דוידסון לכלבים, תוכלו למצוא במקום, המדיף ניחוח חזק של חו"ל.
במקום תפעל גם סדנת טיפולים, תחזוקה ותיקונים לאופנועי הלקוחות. כל מילה נוספת מיותרת – אם אתם אוהבים אופנועים בכלל והארלי בפרט, גם אם אתם ממש לא – חובה להכנס לביקור במקום.

הסניף מסמל במידה רבה את ההצלחה הגדולה לה זוכה הארלי בישראל בשנים האחרונות, ולדברי ניסים בינימין, מנכ"ל הארלי ישראל: "גם ביחס לעולם, הצמיחה של הארלי דוידסון בישראל בשנים האחרונות היא יוצאת דופן". מרשים בהחלט.

הארלי דוידסון זה הרבה מעבר לרק אופנוע – מדובר במותג שאנשים מקעקעים על היד. כמו בעולם, גם בישראל רואים אנשי הארלי את המותג כדרך חיים, לא רק תחביב לשעות הפנאי. תעיד על כך פעילות מועדון הארלי הענפה, במסגרתה יוצא טיול מועדון כמעט כל שבת, כמו גם פעילויות שונות, כולל רכיבות בסימן תרומה לקהילה.

ההצלחה של מותג הארלי בישראל, קשורה בוודאי לעומדים בראשו ולעובדיו המסורים העוסקים במלאכה, אך גם ל"גב" החזק ממנו נהנה המותג, בדמותה של קבוצת אלעזרא, בעלת השליטה באלבר יבואנית הארלי והבעלים והיו"ר, אלי אלעזרא: "בעבר, לפני שנכנסנו לתחום הדו גלגלי, נעשו מספר ניסיונות להכניס את הארלי לישראל, שלא צלחו. מה שיצר את ההצלחה של הארלי בארץ בשנים האחרונות הוא השילוב של אלבר ויכולותיה. פתיחת הסניף השני בארץ מוכיחה עד כמה גדולה ההצלחה. שנמשיך לטפח את המותג בישראל".

צילום: יצרן

חברת "אלבר" הינה מחברות הליסינג וההשכרה הגדולות והוותיקות בענף. החברה עוסקת בליסינג תפעולי לחברות, בהשכרת רכב ובמכירת כלי רכב. חברת "אלבר" מחזיקה בחברת "ממסי" שרותי דרך וגרירה, חברת "אלבר- קרדיט" המציעה פתרונות מימון ובחברת "מוטופרטס" חלקי חילוף לרכב. לצד הארלי, מייבאת "אלבר" גם את מותג דיאלים ובקרוב תוסיף לארסנל מותג נוסף ונחשק – טריומף.

במסיבת העיתונאים, נחשף למעשה בצורה רשמית מה שידוע כבר מזמן – לאחר שנים של שמועות וגישושים, תייבא אלבר לארץ את אופנועי טריומף. לא נמסרו פרטים נוספים על צפי ההגעה ועל סוגי הדגמים שיגיעו לארץ.
עוד לא הספקנו להרגע מהסוכנות המדהימה ומההודעה על טריומף ומיד התוודענו לאחד האופנועים היפים והמרשימים שהגיעו לישראל בשנים האחרונות ושנחשף רשמית באירוע – ה-FXDR114.

עם עיצוב עתידני וייחודי הכולל כנף (אם אפשר לקרוא לזה ככה) אחורית קצוצה, פנס LED וג'אנטים וגלגלים שמנים במיוחד, נראה שה-FXDR הזה שם בין כוונות את ה-FTR של אינדיאן. כשהתעמקנו בו מהצד, לא יכולנו שלא לחשוב שהוא נראה ממש כמו וי-רוד מעודכן לשנת 2020.

ה-FXDR מציע מנוע את מנוע ה-Milwaukee-Eight® 114 V-Twin ‏בנפח 1,868 סמ"ק עם מומנט צנוע של 16.31 קג"מ כבר ב-3,500 סל"ד, זרוע אחורית מאלומיניום ומזלג קדמי הפוך, שוקל 289 ק"ג, עם גובה כסא של 720 מ"מ ותנוחת רכיבה רכונה מעט קדימה שתצטרך להיבחן ברכיבה ארוכה. מחירו של ה-FXDR החל מ-220,000 ש"ח.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל