fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

חברת TVS ההודית מתעניינת ברכישת נורטון

חברת TVS ההודית מתעניינת ברכישת נורטון

אסף לביא

צילום: יצרן

רגע לפני שהחלה 2020 נורטון נכנסה לתקופת פיקוח ועצרה את הייצור בגלל בעיות כספיות, כעת TVS ההודית מביעה עניין ברכישת הזכויות והזרמת כספים, כך מדווח מגזין העסקים Bloomberg, אבל רגע לפני שחובבי המותג קופצים משמחה חשוב להבין שהמצב של נורטון לא הכי קל וברור.

עוד לפני TVS הביעו מספר גורמים עניין ברכישת נורטון והמשך הפעילות, ביניהם חברת Kinetic, גם כן מהודו, וסטיב מוריי, המנהל הקודם של המותג. אך פרטים נוספים מסבכים את העלילה, ככל הנראה רגע לפני עצירת פעילות החברה מכר סטיוארט גארנר, בעל החברה, את הזכויות על מנוע ה-961 המפורסם לחברת Jinlang הסינית שמייצרת קטנועים ואופנועים קטנים, מה שגרם לחלק מהמשקיעים העתידיים לרדת מהעסקה, אם זה המצב יכול להיות שהמנוע שמניע את רוב דגמי החברה לא יהיה כלול בעסקה לרכישת נורטון.

נראה ש-TVS מודעת למצב ולמרות זאת מעוניינת בנורטון בעיקר בגלל המורשת הענפה והדגמים המיוחדים, שכן גם בלי ה-961 על צורותיו יש לנורטון את הסופרבייק V4 המדהים ואת דגמי ה-650 שעומדים כעת בשלבי פיתוח אחרונים, אם TVS תזרים לחברה כספים יוכלו לסיים את פיתוח האופנוע המצופה שכבר צבר הזמנות.

שתי גרסאות האטלס 650, יהיה חבל לראות אותן לא מגיעות לייצור

מותגי רכב ואופנועים רבים נמצאים בהחזקתן של ענקיות עסקיות מהמזרח ברוב המקרים גם מבלי שאלו יכפו הפחתת איכויות יצור או מעבר לייצור בארצות אחרות, כך שהעסקה לא אמורה להשפיע במיוחד על אופנועים נורטון או על המפעל בדונינגטון פארק. TVS היום נמצאת בשיתוף פעולה מתמשך עם חברת ב.מ.וו לה היא מייצרת את מנוע ה-310 שמותקן ב-G310R וה-G310GS.

נאלץ לחכות ולראות לאן יובילו המגעים בין היצרנית ההודית למנהלים הזמניים שמונו לנורטון, מיותר לציין שאנחנו רוצים לראות את המצב הזה נגמר על הצד הטוב ביותר, חבל לנו לראות מותג עם היסטוריה מפוארת כמו של נורטון נעלם שוב.

תגובה אחת ל חברת TVS ההודית מתעניינת ברכישת נורטון

  1. עוד חברה אירופאית שמתפוררת מתרסקת נכחדת נעלמת מי שרוצה לקנות מוצרים אמינים מחברות יצבות וחזקות אז
    מזומני רק על יפני !!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל