fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ה-Hypertek החשמלי-עתידני מגיע לייצור

ה-Hypertek החשמלי-עתידני מגיע לייצור

מערכת מוטו

צילום: יצרן

דברים מעניינים קורים בדרום אפריקה. לא, אנחנו לא מדברים על פוליטיקה אלא על ה-Hypertek, אחד האופנועים היותר בלתי רגילים שנחשפו אליהם בשנים האחרונות ויגיע לייצור עד 2022. האופנוע עם העיצוב המיוחד הוצג בתערוכת מילאנו האחרונה ועורר לא מעט סקרנות – ואפשר להבין למה.

מדובר בשיתוף פעולה בין חברת BST מדרום אפריקה שמתמחה בייצור רכיבי קרבון-פייבר ובין פייר טורבלנץ', אחד המעצבים שעיצבו דגמים מפורסמים של דוקאטי ביניהם ה-749, ה-999, המולטיסטראדה וההיפרמוטרד, כמו גם את ההימליאן של רויאל אנפילד ודגמים נוספים למוטו גוצי וקאג'יבה, כך שמדובר במישהו שיודע דבר או שניים על עיצוב אופנועים.

ה-Hypertek לוקח את מושג העירום צעד אחד קדימה – בלי פיירינג, עם מנוע 80KW חשמלי חשוף לחלוטין וזנב 'צף'. טווח הרכיבה עומד על פי הדיווחים על כ-200 ק"מ וזמן הטעינה מהיר במיוחד, כשתוך חצי שעה הסוללה תהיה טעונה במלואה בשימוש במטען DC מהיר.

טורבלנץ' אומר שלדעתו אופנועים חשמליים 'רגילים' הם משעממים, וזו הסיבה שהוא רצה ליצור כאן משהו שהעין לא תעכל מיד. ה-Hypertek מצויד גם במחולל רעשים מובנה שמייצר סאונד של אופנוע עם מנוע בעירה פנימית – סאונד שהבעלים יכול אגב להחליף, כך על פי החברה. השלדה והגלגלים – מקרבון, וחלקים רבים באופנוע הודפסו בטכנולוגיית 3D, מה שמוסיף עוד נופך מיוחד לאופנוע הזה.

לא תמצאו כאן מסך תצוגה או מראות – כל המידע כולל מצלמה אחורית שמחליפה את המראות הקונבנציונאליות מוצג בתצוגה פנימית בקסדה מיוחדת שיקבלו הרוכשים. הזנב כאמור צף – אין כאן בולם רגיל כמו שאנחנו רגילים לראות – אם תסכלו טוב תגלו אותו מובנה בתוך הזרוע האחורית.

האופנוע הלא שגרתי יגיע לייצור כבר בתוך שנתיים, כאשר התקבלו כאמור מעל ל-10 הזמנות בטוחות יחד עם 50 מתעניינים נוספים. שתי הזמנות התקבלו מלקוחות מקומיים לאופנוע שמחירו עומד כאמור על כ-80,000 דולר. מהחברה מוסרים כי מדובר בגרסה ראשונה, ובהמשך צפויות גרסאות נוספות ומשודרגות, בעיקר עם טווחי רכיבה גדולים יותר.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

2 תגובות ל ה-Hypertek החשמלי-עתידני מגיע לייצור

  1. ימות העולם לא ארכב על אופנוע חשמלי ובטח שלא אשלם סכום מפגר כזה חחח

  2. אבי, תן להם לשחק בקקה עם הלקוחות שאוהבים כאשר מחרבנים עליהם. מסתבר שגם שוק מסריח של חרא זה שוק עם היצע וביקוש. פחחח…כשסוללה תיטען באין סוף פעמים, כשטעינה שלה תיקח דקה, כשהסוללה תספיק ל 400 קילומטרים, וכשאופנועים חשמליים חסרי כל פטנט ייחודי יהיו זולים יותר מאופנועי בנזין בני דורונו…או כשיגיע המשיח…תחזרו לעניין אותנו בדרק החשמלי הזה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל