מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הפעם לא מתיחה – ב.מ.וו S1000RR נוצר במדפסת
גיא בן ברק
צילום: יצרן
ביום המתיחות 1 באפריל השנה התעלתה ב.מ.וו עם "המדפסת הניידת שיודעת ליצור חלקי חילוף במקום ומונעת היתקעות.." אבל אין שמץ בדיחה במדפסת שחושפת ב.מ.וו.
בתערוכת דיגיטל חושפת אתמול ב.מ.וו שילדה וזרוע אחורית של הסופרבייק S1000RR שנוצרו במדפסת תלת ממד. חוטי מתכת, ככול הנראה אלומיניום, שימשו בתהליך והיוו בכך פריצת דרך משמעותית של ב.מ.וו שכן עד היום מדפסות אלה עשו שימוש בפלסטיק, מעבר לכך את התוצאה לא ניתן להשיג ביציקה.
ב.מ.וו מסבירה כי הדפסה תלת ממד היא הטכנולוגיה האידילית ליצירת אבי טיפוס, התהליך מהיר פי אינסוף בהשוואה לכול טכניקה מסורתית, מעבר לכך במידה והחומרים והעיצוב מאושרים ברמת האב טיפוס – ניתן להשתמש בהם גם בגרסה הסדרתית, החיסכון בזמן ובמשאבי אדם וכסף הוא בלתי נתפס.
ב.מ.וו מיישמת לראשונה את טכנולוגיית המדפסת לייצור אופנועים – אולם במכוניות שלה כבר מותקנים לא פחות מ-140,000 חלקים שיוצרו במדפסת, הן פלסטיק והן מתכת.
התגובות סגורות לפוסט זה.