fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר

העתיד של הוסקוורנה נחשף

העתיד של הוסקוורנה נחשף

אביעד רייס

צילום: יח"צ

משפחת אדוונצ'רים חדשה עם דגמי 501, 401 ו-250, משפחת דו"שים קרביים/סופרמוטו עם דגמי 501, 401, 250 ו-125, קפה רייסר, קטנועים חשמליים אופניי אנדורו חשמליים ועוד ועוד – כך ייראה העתיד של הוסקוורנה בשנים הקרובות על פי מצגת שהוצגה למשקיעים על ידי Pierer Mobility – חברת האם של ק.ט.מ, הוסקוורנה ועד לא מזמן, גם גאס גאס. 

משפחת ה-501 החדשה של הוסקוורנה תהיה מבוססת כנראה על מנוע הטווין בנפח 490 סמ"ק שק.ט.מ עתידה על פי הדיווחים להציג. משפחת ה-401 של הוסקוורנה תגדל כנראה ותקבל דגם אדוונצ'ר ואנדורו קרבי/סופרמוטו דוגמת ה-701, ומשפחת דגמי ה-250 שכוללת כיום את הויטפילן והסוורטפילן תתרחב עם דגם אדוונצ'ר ודו"ש קרבי/סופרמוטו. גם דגם 125 סמ"ק צפוי להצטרף למשפחה הזו, אולי עם המנוע של הק.ט.מ דיוק 125. 

דגמי האדוונצ'ר שצפויים להגיע או ה'אקספלורר', כפי שהם מכונים בתמונה אמנם מטושטשים, אך אם מתעמקים ניתן לראות שהם מזכירים לא מעט את הנורדן 901 שנחשף בתערוכת מילאנו האחרונה, ויכול להיות שאנחנו מסתכלים למעשה על משפחת נורדן חדשה להוסקוורנה. 

משפחה נוספת שמוצגת היא המשפחה הקלאסית, שם נראים 4 דגמים כאשר דרך הטשטוש ניתן להבחין בדגם סקרמבלר, כנראה קרבי לשטח עם תיקי צד וחישוקי 'שפיצים', והשלושה הנוספים נראים כמו סקרמבלרים-קפה רייסרים כאשר אחד מהם חשוף וניתן לראות עיצוב הכולל מפלט כפול גבוה, חישוקים יצוקים ועוד. 

התמונה גם מעידה כי הוסקוורנה הולכת חזק על הכיוון החשמלי עם לא פחות מ-4 דגמים חשמליים חדשים – שני קטנועים, פליי בייק אנדורו חשמלי ועוד כלי שנראה כמו סוג של קורקינט – אולי סוג של MOPED עירוני חשמלי. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל