fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

העברת בעלות על רכב: מעכשיו גם באינטרנט, ללא הגעה לדואר

העברת בעלות על רכב: מעכשיו גם באינטרנט, ללא הגעה לדואר

אסף לביא

צילום: יח"צ

**הכתבה עודכנה עם תגובת משרד התחבורה**

מהיום, ה-12.05.2020, ניתן לבצע העברת בעלות על כלי רכב באינטרנט, זאת כחלק מהרחבת השירותים הדיגיטליים הממשלתיים שמוצעים לאזרח.

ההעברה תתבצע כשהמוכר והקונה מחוברים באותו הזמן לאזור האישי שלהם, כשהתהליך מתחיל בקבלת האישור של שני הצדדים, ממשיך בתשלום האגרה ע"י המוכר ובסוף מתבצעת ההעברה, בהודעה שהוציא אגף התקשוב הממשלתי מצוין ששני הצדדים יוכלו לעצור את התהליך בכל שלב אם אחד מהפרטים לא תואמים את העסקה.

התהליך מתבצע בצורה מאובטחת באזור האישי ב-mygov, אליו יכול כל אזרח מעל גיל 16 להירשם, שם ניתן גם לראות רשימת רכבים בבעלותך, לבצע חידוש רישיון רכב ועוד שירותים, בהמשך מתוכננים שירותים נוספים ביניהם מבחני תיאוריה מקוונים.

התהליך לא רק מקל על ביצוע העברת בעלות והופך את הפעולה לבטוחה יותר, הוא גם מאפשר לבצע את הפעולה מכל מקום ובכל זמן. פנינו למשרד התחבורה כדי לברר האם המהלך כולל העברות בעלות כשאחד הצדדים עושה שימוש בתו סחר, זאת תגובת המשרד כפי שהועברה בלעדית למוטו: "משרד התחבורה מוביל את המסע הדיגיטלי לשיפור השירות לאזרח, בהפעלת שירות העברת בעלות על רכב אונליין. כחלק מחזון המשרד, אנו שואפים לאפשר פעילות דיגיטלית כחלופה לשירות פרונטאלי בכל שירותי משרדנו. בשלב זה, הפעילות באיזור האישי הממשלתי mygov לא תומכת בהעברת בעלות מתו סחר או לתו סחר באופן מקוון. נושא זה ייבחן במסגרת פיתוח איזור עסקי – המקביל לאיזור האישי בתשתית GOV", לכך הוסיפו באגף התקשוב שהם עובדים על הרחבת השירות בימים אלו.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ': "במקום ללכת לדואר כדי להעביר את הבעלות על הרכב, המוכר והקונה יכולים לבצע את ההעברה באופן מקוון, בכל שעה ובכל מקום. בתום פעולה קצרה בעל הרכב החדש מקבל את רישיון הרכב המעודכן אל כתובת המייל, והכל בהליך פשוט, אמין וזמין".

כניסה לאזור האישי ב-Mygov

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

3 תגובות ל העברת בעלות על רכב: מעכשיו גם באינטרנט, ללא הגעה לדואר

  1. אם הרכב רשום על שם חברה, האם ניתן גם לבצע העברת בעלות מכוונת?

  2. מצוין. זו קידמה. בשעה טובה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל