fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

הירו ההודית מציגה דגמים חשמליים חדשים

הירו ההודית מציגה דגמים חשמליים חדשים

אביעד רייס

תערוכת India’s Auto Expo הייתה מחושלמת במיוחדת השנה, ובמסגרתה הציגה הירו את ה-AE-47, האופנוע החשמלי הראשון בתולדותיה. זהו נייקד חשמלי עם עיצוב שמזכיר לנו קצת את דגמי ה-CB הקטנים של הונדה מסדרת הנאו-קפה, סוג של CB300R חשמלי.

סוללה בקיבולת של 3.5 קילוואט ומנוע חשמלי 4KW אמורים לספק טווח רכיבה מכובד של כ-160 ק"מ במצב ECO חסכוני. ישנו מצב רכיבה נוסף, Power, שרכיבה בו תספק טווח של 85 ק"מ. זמן הטעינה אמור לקחת כ-4 שעות, ונראה שהסוללה לא נשלפת. עוד ניתן לראות מסך תצוגה TFT, מזלג קדמי הפוך, גלגלי "17 ומושב מחולק שמתאים לשני רוכבים ולפי הדיווחים השונים – הנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, מצב רוורס ושקע טעינה למכשיר נייד.

הירו הציגו גם קטנוע עירוני עם טווח רכיבה של כ-80 ק"מ ומערכת בקרה למניעת גניבות, ובנוסף קטנוע תלת גלגלי חשמלי העונה לשם AE-3 המציע טווח רכיבה של כ-100 ק"מ, טעינה מלאה בתוך 5 שעות, בקרת יציבות עם ג'יירו, מסך TFT עם GPS מובנה ועוד.

תמונות: zigwheels, motorbeam.

תגובה אחת ל הירו ההודית מציגה דגמים חשמליים חדשים

  1. להחליף מנוע בנזין עם מנוע חשמלי, זאת שטות שיכול לעשות כל תינוק בגן. כל פעם שאיזה יצרן פוץ יוצא עם איזו גרסה חשמלית משעממת, אתם מתלהבים כאילו המציאו מכונה שמעבירה אנשים בזמן. הלו, גלמים, תודו שאין מה לחדש באופנועים, פשוט אין! הלאה…להחליף מנוע בנזין במנוע ברשלס, כאשר למנוע החשמלי נצילות מטורפת של 98% גם זה טמטום שמאפיין מהנדס עם ניסיון של ילד בגן, כי כל מטומטם יודע שהבעיה היא הסוללה החשמלית. אז עד שסוללה חשמלית לא תיטען אין סוף פעמים, בזמן של דקה, ותספיק ל 400 קילומטרים, פשוט תחסכו מאיתנו את כל הכותרות המתלהבות על "חידושים". כולה ניסויים עלובים, של דגמי בטא עלובים, כל כך עלובים שניתן היה לחסוך את המבוכה ולא לכתוב עליהם כלום. שתצא סוללה חשמלית שתשנה סדרי עולם תחזרו לדווח על אופנועים חשמליים. תודה!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל