fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

החל שיווק סקורפה טריאל בישראל

החל שיווק סקורפה טריאל בישראל

צילום: יצרן

ליגל אופנועים מודיעה על תחילת השיווק של מותג אופנועי SCORPA בישראל. מדובר במותג צרפתי חדשני ופורץ דרך המתמחה באופנועי טריאל. האופנועים מיוצרים בשני מוקדים בצרפת ובספרד, מזה מעל ל-20 שנים. SCORPA מתמחה ביצור של אופנועי טריאל ומתבלטת בחדשנות שלה, ביישום של חומרים חדשים, טכנולוגיות קצה ואיכות יצור ברמה הגבוהה ביותר. בשלב ראשון ישווק דגם SC אשר עבר לאחרונה עדכונים רבים בשתי גרסאות; RACING ו-FACTORY.

גרסאות FACTORY מצוידות במערכות מתלים בעלי אפשרויות כיול רבות יותר, משקל עצמי נמוך וגרפיקה שונה כמו גם צביעה אחרת לשלדת הכרומולי. גרסת הפקטורי עושה שימוש במזלג קדמי מתוצרת TECH, בעוד הגרסת הרייסינג המזלג הקדמי מתוצרת מרזוקי, בקוטר 40 מ"מ שמספק מהלך של 165 מ"מ. למתלה הפרוגרסיבי מאחור מהלך של 175 מ"מ והוא מרוסן על ידי בולם זעזועים מתוצרת  REIGER (יצרנית הולנדית המתמחה ביצור בולמי זעזועים לספורט מוטורי וליישומים מיוחדים). למעצורים מיכלי אגירה בנפח מוקטן כדי לשפר את התחושה ואת האפשרות למינון מדויק של עוצמת הבלימה. בחזית יש דיסק צף בקוטר 185 מ"מ ו-145 מ"מ מאחור לעוצמת בלימה מיטבית. לאופנוע משקל עצמי המתחיל מ-67.5 ק"ג בלבד.

מנועי ה-2 פעימות המתקדמים הותאמו במיוחד למשימת הטריאל. מערכת הצתה דיגיטאלית עם פולס הצתה כפול. קירור מנוע משופר ועקומת הכוח מכוונת לתפוקת מומנט מיטבית וגמישות מרבית. בהיצע נפחים של; 125, 250 ו-300 סמ"ק. תיבת הילוכים עם 5 יחסי העברה ומערכת ייעודית למניעת העברות מקריות.

125 SC – למרות נפח המנוע הידידותי לא מדובר כאן בצעצוע אלא בכלי טריאל מקצועי ורציני. הוא יתאים לרוכב טריאל מתחיל בזכות מינון כוח מדויק וקלות תפעול ורכיבה. האופנוע מיוצר באותה הקפדה על כל הפרטים הקטנים כמו הגרסאות החזקות יותר, ועושה שימוש באותה שלדה ורכיבי הקצה שעליה. ה-125 יאפשר לך ליהנות ולמצות את עצמך ברכיבת שטח ולהמשיך ולפתח את היכולת לקראת מעבר לאופנוע טריאל חזק יותר.

250/300 SC  – האופנועים הללו נחשבים לאמת המידה בעולם הטריאל והדגמים החדשים מגיעים לגבהים רמים עוד יותר השנה. רכיבים רבים עודכנו כדי לשפר את הביצועים ואת היכולת להתמודד עם תוואי שטח מורכב ולאפשר לרוכב רמת שליטה שאין שנייה לה. ההבדל המהותי בין שני הנפחים יהיה 250 שהוא נמרץ ואגרסיבי יותר לבין המומנט הרב של ה-300 סמ"ק. – כל מחירי ההשקה ברישוי צהוב.

SCORPA נוסדה בשנת 1993 בצרפת על ידי מארק טסייה ו-ג'ואל דומרג במטרה לתכנן, לייצר ולשווק אופנועי טריאל. היעד היה להגיע למוצר בעל ביצועים גבוהים, זהות ברורה ובעיקר איכות של מוצר פרימיום מוביל. ב-2016 קו הדגמים הורחב עם היצע מנועי 2-פעימות חדשים ומתקדמים בנפחים של 125, 250 ו-300 סמ"ק. כיום SCORPA מחזיקה בנתח שוק של כ-18% גלובאלי ויצרה מעל 11,000 אופנועים מיום היווסדה.

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל